اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس


برند موهاوی بار دیگر توسط شرکت خودروسازی کیا تولید شد، ولی با شکل و شمایلی متفاوت‌تر. خودرویی که در بازار روسیه به عنوان محبوب‌ترین خودرو شناخته می‌شود و همچنان هم به صورت محلی در این کشور تولید می‌شود.

وب‌سایت خودروبانک: برند موهاوی بار دیگر توسط شرکت خودروسازی کیا تولید شد، ولی با شکل و شمایلی متفاوت‌تر. خودرویی که در بازار روسیه به عنوان محبوب‌ترین خودرو شناخته می‌شود و همچنان هم به صورت محلی در این کشور تولید می‌شود.

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

ممکن است که شرکت خودروسازی کیا به جدید و متفاوت بودن این خودرو اشاره کند، ولی در اصل آن چیزی که ما مشاهده می‌کنیم، یک نسخه فیس لیفت شده از کیا موهاوی است که با تغییراتی سطحی دوباره معرفی شده است. این خودرو براساس گفته‌های این شرکت، به یک پیشرانه 3 لیتری دیزلی شش سیلندر توربو مجهز شده که با بهره وری سوخت بهتر، می‌تواند قدرتی 260 اسب بخاری و گشتاوری 347 نیوتن متری تولید کند. علاوه بر این، جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک هم به تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه خواهد پرداخت که مصرف سوخت این پیشرانه را از 10.7 لیتر به 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر رسانده است.

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

از لحاظ بصری و طراحی هم می‌توان جلوپنجره‌ای جدید و متفاوت را بر پیشانی این شاسی بلند مشاهده کرد که در اطراف آن از چراغ‌های جدید LED و پروژکتورهای HID جدید استفاده شده است. علاوه بر این‌ها، مجموعه سپر هم تغییراتی به خود دیده و مهم‌تر از این‌ها، قرارگیری لوگویی متفاوت در میان جلوپنجره خودرو است که برای اولین بار در صنعت خودرو استفاده شده است. البته برخی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که همچون جنسیس برای هیوندای، همچون کوروت برای شورلت، این شاسی بلند هم خودرویی لوکس در زیر چتر حمایت شرکت خودروسازی کیا است.

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

برای داخل کابین هم می‌توان پنل‌های چوبی و روکش‌‌های چرمی مرغوب و سیستم تهویه مخصوص برای صندلی‌ها را مشاهده کرد که به لوکس‌تر شدن این برند کمک می‌کند و برای بخش ایمنی هم جدیدا از سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کمک حرکتی در تپه‌ها، سیستم مانیتورینگ چهار دوربینه، سیستم کمک پارک، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم پایداری الکترونیکی و کیسه‌های هوای ایمنی پرده‌ای اشاره داشت که سطح ایمنی این خودروی تولید شده در 2008 را با استاندارد‌های روز مطابقت داده است.

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016

تولید و معرفی کیا موهاوی 2016


ویدیو مرتبط :
کیا موهاوی 2016 - خرید و فروش اتومبیل در سایت مورچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس


به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد.

وب‌سایت خودرو بانک: لوکس. بارها پیش آمده که وقتی این نام (لوکس) بر زبان جاری می‌شود، اکثر اوقات به یاد مرسدس بنزهای S کلاس، رولزرویس‌های گوست، پورشه پانامرا و از این دست خودروها می‌افتیم که هرکدام سابقه درخشانی در این زمینه دارند، ولی گویا کیلومترها دور‌تر از اروپایی‌ها، شرکت خودروسازی کیا هم پا به این عرصه گذاشته و در حال کار بر روی خودرویی لوکس در پشت برند تجاری کادنزا است، البته به نظر می‌رسد که بیشتر خودرویی نیمه لوکس در حد جگوار XJ باشد، ولی برای تایید آن باید مدرکی قطعی وجود داشته باشد که تا کنون شرکت خودروسازی کیا تصویری از داخل کابین و آپشن‌های موجود در آن ارائه نکرده و هربار تنها به لوکس بودن آن اشاره می‌کند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد. طراحی ظاهری این کیا هم تفاوت‌های زیادی در مقایسه با کیا کادنزای پیشین دارد، چون تمامی قسمت‌های طراحی آن اعم از چراغ پیشانی پیشرفته‌تر، جلوپنجره‌ای امروزی با حاشیه‌های کرومی، مه شکن‌هایی چهارتایی LED به سبک کیا اسپورتیج نسل جدید، خروجی‌های اگزوزی کرومی، چراغ‌های تمام LED خطر و نواری کرومی در اطراف آن، همگی به صورت یک مجموعه چهره نهایی نسل جدید کیا کادنزا را تشکیل داده‌اند که جلوه‌ای اروپایی به طراحی این سدان لوکس کره‌ای داده‌اند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

برای بخش فنی هم هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، ولی از روی یکی از تصاویر آپلودی می‌توان عدد 3.3 را بر روی بدنه خودرو مشاهده کرد که نشان از 3.3 لیتری بودن پیشرانه آن دارد که نمونه آن را می‌توان در هیوندای جنسیس G90 با قدرتی 365 اسب بخاری و گشتاوری 510 نیوتن متری پیدا کرد.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016