اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیا: بعضی مواقع باید تسلیم سرنوشت شد


مهدی مهدوی کیا بعد از خداحافظی غیرمنتظره از فوتبال در این باره صحبت کرد. او در این مصاحبه از دلایل تصمیمش گفته و تاکید کرده هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست برای پرسپولیس حاشیه درست کند

تماشا: مهدی مهدوی کیا بعد از خداحافظی غیرمنتظره از فوتبال با ایسنا در این باره صحبت کرد. او در این مصاحبه از دلایل تصمیمش گفته و تاکید کرده هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست برای پرسپولیس حاشیه درست کند:

خبر خداحافظی تان شوکه کننده بود!

- به این جمع بندی رسیدم که دیگر بازی نکنم.کادر فنی پرسپولیس به این نتیجه رسید که نمی توانم به تیم محبوبم کمک کنم. نظر یحیی این بود که من در شرایطی نیستم که بتوانم در زمین به پرسپولیس کمک کنم و بهتر است تا پایان فصل در جایی دیگر به پرسپولیس کمک کنم.

اما شما در نیم فصل اول موثرترین بازیکن پرسپولیس بودید؟

- به هر حال فکر می کنم دیگر همه با اخلاق من در فوتبال آشنا هستند. از ابتدای حضورم در فوتبال اعتقاداتی داشتم. یکی از اصولم این بود که حتی اگر باشگاه چوب هم به عنوان مربی بالای سر من بگذارد به آن احترام بگذارم. حالا به نظر می رسد که باید با این اصول همچنان کار کنم و اینچنین فوتبالم را به پایان برسانم. به همین خاطر به نظر کادر فنی احترام گذاشتم. فقط از این به بعد در کنار تیم تمرین می کنم و هر جا که تیم هست من هم هستم.

اما هواداران از این تصمیم ناراحت شده اند. در همی نبازی با راه آهن هم شما را خیلی تشویق کردند.

- به هر حال هواداران همیشه به من لطف داشته اند اما دیگر کاری نمی شود کرد. تصمیمی است که گرفته شده. به اعتقاد کادر فنی از نظر فنی نمی توانم به پرسپولیس کنمک کنم. به همین خاطر و با توجه به اصولی که داشتم این مسئله را پذیرفتم. من هوادار یکی دو روزه پرسپولیس نیستم. از وقتی فوتبال را شناختم واقعا پرسپولیس را دوست داشتم و حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی رفتار و صحبت هایم برای پرسپولیس حاشیه درست کند. حالا هم همچنان روی نظرم هستم. تصمیمم برای خداحافظی از فوتبال غیرقابل تغییر است. اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید چند دقیقه ای بازی خواهم کرد تا با هواداران خداحافظی کنم.

نظر کادر فنی درست! نظر خودتان چه بود؟ واقعا شرایط بازی نداشتید؟


- نمی خواهم بیشتر از این حرف بزنم. همانطور که گفتم کادر فنی به این نتیجه رسید که نمی توانم از نظر فنی و بدنی کمک کنم. وقتی این حرف را شنیدم چون دوست نداشتم حاشیه ای پیش بیاید اعلام کردم که دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کنم و تنها در فینال جام حذفی بازی می کنم.

اگر تا پیش از این می گفتید از نیمکت نشینی ناراحت نیستید پذیرفتنی بود  اما الان که اجبارا این تصمیم را گرفته اید بعید است ناراحتی نداشته باشید.

- همانطور که راحت به فوتبال آمده ام، دل کندن هم برایم راحت است. درست است که بیست و چند سال در این فوتبال بودم اما اعتقاد داشتم روزی باید از فوتبال خداحافظی کنم. در تمام لحظاتی که با پرسپولیس بودم تلاش کردم با تمام وجود برای تیمم بازی کنم اما وقتی زمانی می رسد که نمی توانید کاری انجام دهید، دیگر باید تسلیم سرنوشت شوید.

با گل محمدی هم صحبت کردید؟

- بله با یحیی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم با توجه به شرایطی که وجود دارد بهتر است از فوتبال خداحافظی کنم.

اما اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی نرسد چه؟

- ان شاءالله پرسپولیس به فینال برود. واقعا دوست دارم به خاطر هواداران هم که شده این اتفاق بیفتد اما اگر پرسپولیس به فینال نرفت، بازی با استقلال آخرین حضور من در پرسپولیس بوده است.

اما مطمئنا برای هوادارنتان خیلی سخت است با این قضیه کنار بیایند.

- کاری نمی شود کرد. احساس کردم که این بهترین تصمیم است و تصمیم خودم را گرفتم. امیدوارم بتوانم بعدا در عرصه های دیگر به پرسپولیس کمک کنم.


ویدیو مرتبط :
قسمت های حذفی سریال سرنوشت (ایمان) - حذفیات سرنوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی



 

 سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی

 

مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد آن ها برای بحث انگیزی این گفته ها را مطرح می کنند.

 

«علیرضا سجادپور» مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توقیف چند فیلم سینمایی به خبرنگار سینمایی برنا گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد و تنها افرادی برای بحث انگیزی این حرف ها را مطرح می کنند.

وی درباره روند اصلاحات و اکران فیلم «گزارش یک جشن» عنوان کرد: این فیلم اصلاحات اندکی دارد که به محض رفع اصلاحات پروانه نمایش آن نیز صادر می شود.

سجادپور با بیان اینکه سعی در تعامل حداکثری با فیلمسازان داریم اظهار کرد: اگر تهیه کننده ای اصلاحات را قبول نکند ما تا آن جا که بتوانیم با آن ها تعامل می کنیم اما در جایی قوانین ما را ملزم به ایجاد اصلاحاتی می کند و قوانین را نمی شود بنا به سلیقه افراد تغییر داد.

وی تصریح کرد: درباره پروانه نمایش فیلم «صدسال به این سال ها» ساخته سامان مقدم نیز اصلاحاتی را اعلام کردیم که به نظر می رسد این اصلاحات اعمال شده اما هنوز زمان مناسب اکران آن را اعلام نکردیم همچنین فیلم «خیابان های آرام» ساخته کمال تبریزی به هیچ وجه مشکلی برای اکران ندارد و پروانه نمایش آن صادر می شود..... / شبکه خبری برنا