اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن


موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا (IIHS) درجه ی TSP+ (حداکثر ایمنی) را به کیا اپتیما 2016 اعطا نمود. البته کیا این خودرو را به سیستم پیشگیری از برخورد جلوی انتخابی مجهز کرده بود.

وب‌سایت پدال: موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا (IIHS) درجه ی TSP+ (حداکثر ایمنی) را به کیا اپتیما 2016 اعطا نمود. البته کیا این خودرو را به سیستم پیشگیری از برخورد جلوی انتخابی مجهز کرده بود.

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن

به منظور کسب چنین رتبه ای از ایمنی، لازم است که خودروی مورد نظر در 5 تست تصادف که عبارتند از همپوشانی کوچک جلو، همپوشانی متوسط جلو، تصادف از پهلو، استحکام سقف و جلوگیری از تصادف جلو، امتیاز "خوب” را بدست آورد. البته به لیست فوق باید درجه بندی "پیشرفته” یا "عالی” را هم برای پیشگیری از برخورد جلو اضافه کرد که کیا با تجهیز اپتیما به این سیستم، درجه "خوب” را بدست آورد.

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن

معاون برنامه ریزی فروش کیا موتورز، اورث هدریک می گوید:

ما مفتخریم که اپتیمای جدید در خلال دسته ای از تست های سخت تصادف صورت گرفته توسط IIHS رتبه ی قوی ای را بدست آورده است. این رتبه مهر تاییدی است بر مهندسی ما و اولویتی که برای ایمنی خریداران قائلیم.

کیا فرزند عزیز خود را به لیست بلندبالایی از تکنولوژی ها مجهز کرده است که از جمله آنها می توان به دوربین دید عقب استاندارد در همه ی مدل ها اشاره کرد، این در حالی است که تریم های SX و SXL از مانیتور دید اطراف 360 درجه سود می برند. تکنولوژی های دستیار راننده نیز عبارتند از کمک به تغییر خطوط، هشدار عقب خودرو، کروزکنترل هوشمند پیشرفته، تشخیص نقاط کور، کمک پارک عقب، هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار.

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن

اپتیما 2016 با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری که 185 اسب بخار نیرو تولید می کند، قیمتی برابر با 21840 دلار دارد، در حالی که تریم مجهزتر SXL با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری و توربو با 247 اسب بخار قدرت، با قیمت 35790 دلاری در دسترس است. تریم LX با پیشرانه 1.6 لیتری توربوی 178 اسب بخاری و تریم EX با پیشرانه 2.4 لیتری نیز قابل سفارش هستند.

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن

کیا اپتیما 2016 با حداکثر ایمنی ممکن


ویدیو مرتبط :
کیا اپتیما 2016: چهره ای جدید و دلنشین از اپتیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام قیمت "کیا اپتیما 2014"



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت کیا اپتیما

 

اخبار اقتصادی - اعلام قیمت "کیا اپتیما 2014"

براساس اعلام کیاموتورز قیمت پایه مدل 2014 کیا اپتیما 23000 دلار می باشد.

قیمت های اعلام شده که برحسب مدل و آپشن های موجود متغییر می باشد و تا 37.100 دلار در نسخه SX-L نوسان دارد.
 
همه نسخه های موجود این خودرو با آپشن هایی نظیر برد اطلاعات LCD؛ صفحه 8 اینچی سیستم جهت یابی؛ سیستم کنترل نقاط کور و سنسور پارک به مشتریان عرضه می شود.
 
ارزانترین نسخه این خودرو، اپتیما LX ، که با قیمت پایه 23000 دلار به فروش می رسد با موتور 2.4 لیتری چهارسیلندر 200 اسب بخاری مجهز شده است.

البته پکیجی 1400 دلاری نیز به مشتریان پیشنهاد شده است که شامل تجهیزاتی تکمیلی مانند آیینه ها و دوربین عقب می باشد.

درمقابل گرانترین نسخه این خودرو یعنی SX-L با موتور توربوشارژ 2لیتری عرضه می شود.
 
لازم به ذکر است که نسخه هیبریدی این خودرو اعلام قیمت نشده است.
اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران