اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیارستمی و کوروساوا 19 سال پیش +عکس


آکیرا کوروساوا، کارگردان بزرگ زاپنی علاقه خاصی به فیلم‌های عباس کیارستمی داشت.

خبرآنلاین: آکیرا کوروساوا، کارگردان بزرگ زاپنی علاقه خاصی به فیلم‌های عباس کیارستمی داشت.

 کوروساوا خالق شاهکارهایی چون «هفت سامواریی»، «راشومون»، «آشوب» و «سگ ولگرد» درمورد سینمای عباس کیارستمی گفته بود: «به نظرم فیلم‌های این کارگردان ایرانی خارق‌العاده هستند. کلمات نمی‌توانند احساسات مرا بیان کنند.

 پیشنهاد می‌کنم فیلم‌هایش را ببینید و بعد متوجه می‌شوید چه می‌گویم. ساتیا جیت رای که درگذشت خیلی ناراحت شدم اما با دیدن فیلم های کیارستمی خدا را شکر می کنم که جایگزینی برای او پیدا کردیم.»
 
 
 
کوروساوا پش از اکران ویژه «خانه دوست کجاست» و «زندگی و دیگر هیچ» در توکیو این حرف‌ها را درمورد کیارستمی زد. این دو اواخر سپتامبر سال 1993 دیداری دو ساعت و نیمه در توکیو با هم داشتند.
 
کیارستمی کارگردان فیلم‌های «گزارش»، «خانه دوست کجاست» و «طعم گیلاس» امسال فیلم «مثل یک عاشق» را در جشنواره فیلم کن روی پرده داشت.


ویدیو مرتبط :
‫دست نوشته ای که اجازه نداد عباس کیارستمی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود سینمای ایران کیارستمی را‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد(+عکس)



 

 

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم.

 

رسانه‌های دولتی انگلستان اعلام كردند كه یك مرد اهل این كشور كه 19 سال پیش مو كاشته بود، پس از اصلاح سرش متوجه كلمه ركیكی بر روی سرش شد.

 

به گزارش ایسنا، «دارن هوپ» كه هم‌اكنون در دهه 40 سالگی زندگی خود به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی انگلستان، عنوان كرد: روز گذشته مشغول بازی در تیم كریكت در لندن بودم كه هم‌تیمی‌هایم مرا با دست نشان داده و شروع كردند به خندیدن!

 

این مرد در ادامه خاطر نشان كرد: یكی از هم بازی‌هایم مرا صدا كرد و گفت كه بر روی سرم كلمه‌ای ركیكی حك شده است. من هم سریعا به رختكن مراجعه كردم و با نگاه كرده به آیینه متوجه شدم كه در‌ جای موهایی كه 19 سال پیش بر روی سرم كاشته بودم، كلمه‌ای ناخوشایند حك شده است.

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم./ایسنا