اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کُپل برای خودش مردی شده است!


این روزها تمام عوامل «شهر موش ها» در تلاش هستند تا این فیلم زودتر به مرحله تولید برسد. عادل بزدوده از همکاری برای طراحی و ساخت عروسک های فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» خبر داد.

روزنامه تماشا: این روزها تمام عوامل «شهر موش ها» در تلاش هستند تا این فیلم زودتر به مرحله تولید برسد. عادل بزدوده از همکاری برای طراحی و ساخت عروسک های فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» خبر داد.

کپل برای خودش مردی شده است

او در گفت و گو با سینما پرس می گوید: «تکنیک های عروسک سازی در این مجموعه برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد. در حال حاضر به همراه خانم محبوب و جمعی از دوستان دیگر مشغول آماده سازی عروسک های فیلم سینمایی «شهر موش ها» هستیم، ساخت این عروسک ها حدود 6 ماه زمان می برد و ما در تلاش هستیم که این عروسک ها را تا اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه که فیلمبرداری آن آغاز می شود آماده کنیم. با توجه به اینکه برخی از عروسکهای پروژه قبلی یا از بین رفته اند و یا قدیمی شده اند.

عروسک ها نیاز به طراحی و ساخت مجدد داشتند، همچنین عروسک های قدیمی برای این پروژه مناسب نبودند زیرا سنشان بالا رفته است. برای مثال عروسک کپل در سری جدید برای خودش مردی شده و صاحب همسر و فرزند شده است. به همین دلیل باید از لحاظ چهره نیز تغییراتی در این عروسک به وجود می آمد.»


ویدیو مرتبط :
مردی که خودش خودش را مسخره میکند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی كه در خواب راه می رفت به خودش شلیك كرد



 

 

مردی كه در خواب راه می رفت به خودش شلیك كرد

 

پلیس ایالت نیویورك در گزارشی اعلام كرد كه یك خواب گرد با شلیك اسلحه به خودش، پایش رامجروح كرد.

 

در بیانیه پلیس ایالت «نیویورك» آمریكا آمده است كه شب گذشته یك مرد ۶۳ ساله به نام «سنفورد روتمن» با فوریتهای پلیس ایالتی تماس گرفته و یادآور شد كه شخصی در خوب به پای او شلیك و او را به شدت مجروح كرده است.

 

ماموران گشت پلیس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده و در تحقیقات خود خاطر نشان كردند كه این مرد ۶۳ ساله حین راه رفتن در خواب با اسلحه ای كه در نزدیكی تختخوابش قرار داشته به خود شلیك كرده است.

 

پلیس در این گزارش به این موضوع اشاره كرد كه این مرد به دلیل مصرف دارو ناشی از كهولت سن به خواب گردی دچار شده و با اسلحه ۹ میلیمتری به پای خود شلیك كرده است.

 

همچنین فرضیه سو مصرف مشروبات الكلی و موتورسیكلت در شلیك به خود رد شد.

 

این مرد پس از اعزام به بیمارستان ایالتی تحت مداوا قرار گرفت و تا روز آینده مرخص می شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا