اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کُری‌ خوانی فوتبالی دو بازیگر در تلویزیون


برنامه «ورزش از نگاه دو» پنجشنبه شب - 26 دی ماه- با دعوت از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون و همچنین بازیکنان سابق فوتبال کری‌خوانی به راه انداخت.

خبرگزاری ایسنا: برنامه «ورزش از نگاه دو» پنجشنبه شب - 26 دی ماه- با دعوت از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون و همچنین بازیکنان سابق فوتبال کری‌خوانی به راه انداخت.

در این برنامه سعید راد و بهروز رهبری‌فرد به عنوان هواداران پرسپولیس و مجید مظفری و علی لطیفی به عنوان طرفداران استقلال برای یکدیگر کری خواندند.

پیمان یوسفی مجری برنامه نیز چند مهمان تلفنی را روی خط آورد که محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از جمله آنها بود.

در کری خوانی‌های دو هنرمند پیشکسوت سعید راد از علی دایی تعریف کرد و مجید مظفری از تجربیات فراوان امیرقلعه‌نویی گفت.

در یکی از بخش‌های این گفت‌وگو راد به مظفری گفت: شما در عرض 10 دقیقه سه بار گل خوردید و بازی دو بر صفر برده را 3 بر 2 باختید. برای این باخت چه توجیهی دارید؟

مجید مظفری در جواب این کری گفت: پوریای ولی چرا در تاریخ به عنوان یک پهلوان ماندگار شد؟ چون هر وقت برای شادی دل مادری به فرزندش می‌باخت مثل داستان آن پسرک عاشق که بعد از باختن پوریا صاحب عشقش شد. خب استقلال چند سال بود می‌برد یک بار هم برای خاطر دل قرمزها باخت تا آنها ناامید نشوند!

او ادامه داد:با این باخت جوانمردانه استقلال در تاریخ ماندگارتر شد.

مجید مظفری یک بار هم از پرسپولیسی‌های برنامه پرسید یک بازیکن مانند زیدان چند دقیقه توپ را در میدان نگه می‌دارد؟ رهبری‌فرد به شوخی گفت: اگر پرسپولیسی باشد یک ساعت.

راد پاسخی نداد.

اما مظفری گفت : زیدان دو دقیقه توپ را نگه می‌داشت و 88 دقیقه هنر فوتبال زیدان بود ما استقلالی‌ها این هنر را در زمین بازی داریم و فوتبالیست‌ها باید هنرمندانه بازی کنند.

در ادامه سعید راد گفت: من تماشاگر حرفه‌ای فوتبال هستم و حتی در بیست سالی هم که در ایران نبودم بازی‌ها را دنبال می‌کردم اما متاسفانه باید بگویم مسوولان و مدیران به مردم احترام نمی‌گذارند و برخی نقاط کشور مثل ابوموسی می‌بینم که مردم از ساده‌ترین امکانات ورزشی مثل توپ و زمین مناسب محرومند و بعد از مردم برای حمایت تیم‌ها دعوت می‌شود .

این بازیگر سینما تاکید کرد: اگر به مردم احترام بگذارید ،آنها همیشه هستند و فقط نباید حرفها در حد شعار باشد. باید سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی در ورزش کشور انجام شود و شعار و منافع شخصی حذف شود.

در بخش عبور از خط قرمز نیز علی فتح‌الله‌زاده به همراه حسین هدایتی حضور داشتند، در این بخش حسین هدایتی گفت: از اینکه آبراموویچ صدایش می‌زنند و او را با مرد ثروتمند فوتبال دنیا مقایسه می‌کنند ناراحت می‌شود.

او رنگ قرمز را رنگ مورد علاقه‌اش معرفی کرد و گفت علی دایی ، علی کریمی و پرسپولیس را دوست دارد. هدایتی در بخش دیگری از این آیتم کوتاه گفت که به دلیل هزینه در فوتبال ایران بارها از سوی افرادی اذیت شده است اما نام کسی را در برنامه دیشب به زبان نیاورد.

در بخش دیگری از عبور از خط قرمز برنامه ،مهدی رحمتی درباره‌ی اینکه خط دروازه از دید او چه مفهومی دارد عنوان کرد: خط دروازه خط مرگ است. توپ نباید رد شود. حالا ایرادی ندارد اگر بازیکن رد شود.

وی درباره‌ی اینکه آیا خط دروازه سرنوشت او را عوض کرده است گفت: بله،سرنوشت من را خیلی وقت‌ها عوض کرده است و یک مدت کابوس من خط دروازه بود.

دروازه بان استقلال درباره اینکه آیا تا به حال کسی را خط خطی کرده است اظهار داشت: نه اما بارها خط خطی شدم.

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه در بحث تیم ملی خودش مقصر بود یا نه گفت: 50_50 است. من کسی نیستم که بخواهم جلسه بگذارم. برخی هم شانه خالی کردند و حرف من را نشنیدند.

سردار غلامرضا سعادتی رییس مرکز رسانه‌ای ورزش ایران هم یکی دیگر از مهمانان برنامه بود که عنوان کرد: متاسفانه در مدیریت فرهنگی فوتبال ، برخی مدیران اطلاع کاملی از ورزش ندارند در نتیجه تصمیمات اشتباه اتخاذ می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که باید بودجه فرهنگی از بودجه ورزش جدا باشد.

در پایان برنامه هم در ادامه کری خواندن‌های دو طرف ، هر کدام آرزوی بازی جذاب ،جنگنده و البته توام با احترام و آرامش را برای هفتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت کردند و البته باز هم به طرف مقابل یادآوری کردن که تیم ما برنده است.


ویدیو مرتبط :
بیتا عالمی (حافظ خوانی) بازیگر تاتر سینما تلویزیون اینستاگرام bitaalemi

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی مجری و بازیگر سرشناس تلویزیون برای استقلالی ها +عکس



بازیگر سرشناس تلویزیون برای استقلالی ها کری انگشتی خواند.

 محسن افشانی بازیگر و مجری تلویزیون با انتشار این عکس برای استقلالی ها کری خوانده و بار دیگر نشان داده طرفدار پرسپولیس است.

او زیر این عکس نوشته است: من قرمزم. همیشه هم قرمز میمونم. تبریك براى برد تیم محبوبم. پرسپولیس همیشه برنده است.
 

اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

 

اخبار ورزشی  -  سایت  پرسپولیس