اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوین اسپیسی شوالیه شد


با انتشار فهرست چهره‌هایی که در سالگرد تولد ملکه الیزابت به دریافت نشان افتخار نائل می‌شوند، روشن شد کوین اسپیسی آمریکایی در راس این فهرست جای دارد.

خبرگزاری مهر: با انتشار فهرست چهره‌هایی که در سالگرد تولد ملکه الیزابت به دریافت نشان افتخار نائل می‌شوند، روشن شد کوین اسپیسی آمریکایی در راس این فهرست جای دارد.

کوین اسپیسی بازیگر و کارگردان تئاتر و وان موریسون خواننده و ترانه نویس از جمله چهره‌هایی هستند که امسال نشان افتخار شوالیه بریتانیا را دریافت می‌کنند.

کوین اسپیسی شوالیه شد

موریسون متولد بلفاست برای خدماتش به موسیقی و جذب توریست به ایرلند شمالی در این فهرست جای گرفته است. او گفت همیشه سعی کرده کاری کند که موسیقی‌اش به جای او حرف بزند و دریافت این نشان را افتخاری بزرگ خواند.

اسپیسی نیز که پس از ۱۰ سال خدمت به عنوان مدیر هنری تئاتر اولد ویکتوریا در لندن به زودی دوره‌اش در این سمت تمام می‌شود، گفت احساس می کند فرزندخوانده بریتانیا است.

لنی هنری کمدین نیز به دریافت نشان شوالیه مفتخر شد.

کوین اسپیسی شوالیه شد

مایکل بال از صنعت سرگرمی در کنار چیوتل اجیفور بازیگر فیلم «۱۲ سال بردگی» و نیز مایکل باند خالق ۸۹ ساله «خرس پدینگتون» از دیگر چهره‌هایی هستند که با نشان فرمانده امپراتوری بریتانیا (CBE) تقدیر می‌شوند. بندیکت کامبریج بازیگر نقش شرلوک در سریال تلویزیونی نیز این نشان را دریافت می کند.

ادی ردمین برنده جایزه اسکار برای بازی در نقش استیون هاوکینز، استیون موفات نویسنده و تهیه کننده «دکتر هو» و «شرلوک» و لسلی مانویل بازیگر نیز برای خدماتشان به عرصه نمایش نشان افسر امپراتوری بریتانیا (OBE) را دریافت می‌کنند. نیگل لیتگو تهیه کننده تلویزیون و برنامه استعدادیابی تلویزیونی نیز برای خدمت به هنر، آموزش و امور خیریه این نشان را دریافت می کند.

در این فهرست امسال ۱۱۶۳ نفر، از ناتاشا لمبرت ۱۷ ساله برای فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش تا دکتر ویلیام فرانکلند ۱۰۳ ساله به عنوان یک محقق برجسته جای دارند. ۵۱ درصد از دریافت کنندگان نشان‌های افتخار امسال، زن هستند.

بخش مهمی از این چهره‌ها، ورزشی هستند که لمپارت از جمله آنهاست.  ​


ویدیو مرتبط :
"کوین اسپیسی" در مدرسه آکتورز استودیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حراج نفس «کوین اسپیسی» با بوی پاستا!


به تازگی یک مرد اهل کانادا نفس بازیگر مشهور هالیوود به نام کوین اسپیسی را برای فروش گذاشته است که در میان همه مواردی که برای فروش گذاشته شده است بسیار عجیب به نظر می رسد.

باشگاه خبرنگاران: در میان فروش های اینترنتی همیشه می توان موارد عجیب را پیدا کرد. عده ای با هر ترفندی که شده می خواهند وسایل عجیب را به فروش برسانند که در این میان برخی بسیار غیرمعقول هستند.

فروش هوای تنفسی کوین اسپیسی +عکس

به تازگی یک مرد اهل کانادا نفس بازیگر مشهور هالیوود به نام کوین اسپیسی را برای فروش گذاشته است. این مرد ادعا می کند که در یکی از فیلم ها همراه این بازیگر بوده و از او درخواست کرده است که در این شیشه نفس بکشد و هوای دهانش را در آن بریزد.

این مرد شیشه مخصوص نفس کوین اسپیسی را بر روی اینترنت به مزایده گذاشته است و به دنبال بالاترین قیمت است. او همچنین برای اثبات گفته است که این نفس باید بوی پاستا بدهد چرا که آن روز ناهار عوامل فیلم پاستا بود.