اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوچ چند باره استیل‌ آذین، این بار به اردبیل!


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای مقدماتی برای انتقال باشگاه استیل آذین به اردبیل انجام شده که با رفع مشکلات کوچک پیش آمده بتوانیم فعالیت این باشگاه را در اردبیل شاهد باشیم.

خبرگراری فارس: منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: با توافقی که با مالک باشگاه استیل آذین داشتیم مجوز انتقال این باشگاه با عنوان استیل آذین سبلان اخذ شده تا در تمام رده‌ها این باشگاه فعالیتش را در اردبیل آغاز کند.

وی تنها مشکل پیش‌رو در انتقال باشگاه استیل‌ آذین به اردبیل را مشکلات حقوقی مطرح شده از سوی ورزش و جوانان تهران اعلام کرد و یادآور شد: امیدواریم با مساعدت مسئولان استان تهران و رفع این مشکل با دستور هدایتی مالک باشگاه استیل آذین این باشگاه به اردبیل منتقل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان در خصوص توافق به عمل آمده با وزیر نفت برای انتقال یک تیم باشگاهی نفت به اردبیل اشاره کرد و گفت: قرار است یکی از تیم‌های زیر‌مجموعه وزارت نفت در لیگ دسته یک به اردبیل منتقل شود که دستور لازم نیز در این زمینه صادر شده است.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: در نشستی که با وزیر نفت و مسئولان یکی از باشگاه‌های زیر‌مجموعه این وزارتخانه داشتیم مکانیزم انتقال تیم به اردبیل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان خانه وزنه‌برداری اردبیل نیز کلنگ‌زنی شد، افزود: قرار است فدراسیون وزنه‌برداری و وزارت ورزش و جوانان در تامین منابع آن همت کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حمایت از جامعه ورزشی طرح جامع حمایت از ورزشکاران در صحن علنی مجلس مطرح شده و قطعاً به تصویب می‌رسد.

حقیقت‌پور به تصویب قانون سرباز قهرمان در حمایت از قهرمانان ورزشی اشاره کر د و ادامه داد: به غیر از مدت آموزشی که نظام وظیفه تعیین کرده بقیه مدت خدمت سربازی قهرمانان المپیک و جهانی و آسیایی مورد معافیت قرار می‌گیرند که این قانون لازم‌الاجراست.

وی به پیشنهاد حمایتی دیگر از ورزشکاران در واگذاری سالن‌های ورزشی به قهرمانان و مدال‌آوران عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما که قرار است بر اساس اصل 44 واگذاری سالن‌های ورزشی را به بخش خصوصی شاهد باشیم بهتر است با اولویت این واگذاری به ورزشکاران و قهرمانان ملی انجام شود تا آنها از این طریق بتوانند منتفع گردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ساز و کار لازم برای این کار باید اندیشیده شود تا بدون تشریفات خاص این سالن‌ها و اداره آنها به قهرمانان واگذار شده تا اشتغالی نیز برای فعالان این حوزه صورت گیرد.


ویدیو مرتبط :
بازی استیل آذین و فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در...



 

 

 

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در...

 

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در هیات مدیره را تكذیب كرد

باشگاه استیل‌آذین اعلام كرد هیچ فردی به هیات مدیره اضافه نخواهد شد.

حمیدرضا آصفی از اعضای هیات مدیره باشگاه استیل آذین در خصوص اینكه گفته می شود قرار است به زودی فردی دیگر به هیات مدیره این باشگاه اضافه شود، گفت: پیش از این اعلام كرده بودم در هیات مدیره باشگاه تغییری رخ نخواهد داد و روز یكشنبه نیز در جلسه هیات مدیره این موضوع مورد تاكید قرار گرفت اما باز هم شاهد انتشار اخبار غیر واقعی در رسانه ها هستیم.

آصفی اضافه كرد: استیل آذین شروع خوبی در رقابت های لیگ داشته و می تواند به موفقیت های بزرگ دست یابد اما به نظر می رسد بعضی ها دوست ندارند موفقیت این تیم را شاهد باشند و به همین دلیل تلاش هایی صورت می گیرد تا آرامش را از مجموعه استیل آذین سلب كنند.

این عضو هیات مدیره خاطر نشان كرد: نمی دانم منشاء این شایعات نادرست و اخبار غیر واقعی چیست اما تاكید می كنم آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین با قدرت به كار خودشان ادامه می دهند و اعضای هیات مدیره هیچ توجهی به اخبار و حاشیه های غیر واقعی ندارند.

* زفرقندی: اعضای هیات مدیره ضمن تكذیب شایعات از آجورلو حمایت كردند

رئیس كمیته انضباطی باشگاه استیل آذین هم با تكذیب اخبار و شایعات منتشر شده در خصوص این باشگاه گفت: در آخرین نشست هیات مدیره همه اعضا از مدیرعامل محترم باشگاه اعلام حمایت كردند و شایعات بی اساس مطرح شده در رسانه ها تكذیب شد.

محمد جعفر صابری زفرقندی اظهار داشت: روز یكشنبه گذشته مطابق معمول همه هفته ها نشست اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این جلسه شایعات منتشر شده در خصوص تغییرات هیات مدیره مطرح شد كه همه اعضاء و خصوصا شخص آقای هدایتی این شایعات را با قاطعیت تكذیب كردند.

زفرقندی اضافه كرد: آقای هدایتی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام كردند با قدرت از آقای آجورلو حمایت می كنند و اگر تیم فوتبال استیل آذین در فصل جدید نتیجه بگیرد یا نگیرد در هر صورت همچنان از آقای آجورلو حمایت خواهند كرد و ایشان در جایگاه مدیرعامل باقی می مانند.

رئیس كمیته انضباطی باشگاه استیل آذین در پایان گفت: تیم استیل آذین خوشبختانه در فصل جدید نتایج خوبی گرفته و من عقیده دارم این روند حفظ خواهد شد. شایعه سازان و حاشیه سازان می خواهند با این اخبار غیر واقعی آرامش را از تیم ما بگیرند اما معتقدم هرگز موفق نمی شوند و افزایش میزان شایعات و اخبار غیر واقعی آنها هیچ تاثیری روی روند حركتی تیم ما ندارد. باشگاه همچنان با قدرت به مسیرش ادامه می دهد و قطعا به اهدافی كه در نظر داریم دست خواهیم یافت.

در چند روز گذشته در برخی رسانه ها مطالبی تحت عنوان حضور امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در هیات مدیره باشگاه استیل ‌آذین مطرح شده بود.