اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوپه لوکسی مرسدس بنز /تصاویر



اخبار اقتصادی - کوپه لوکسی مرسدس بنز /تصاویر

آخر و عاقبت همکاری یک شرکت تیونینگ مشهور و یک خودروساز بزرگ، هیولایی می‌شود که از همه لحاظ رقبا را می‌ترساند.

مرسد‌س‌بنز آلمان با رونمایی از نسخه کوپه (2 درب) لوکس‌ترین کلاس خود یعنی S-Class سر و صدای بسیاری را به وجود آورد. خودرویی که به عقیده مخالفان، آن حس وقار و ابهت نسخه سدان (4 درب) را ندارد. از سوی دیگر موافقان بر این باورند که این Sکلاس جدید توانسته لوکس‌ترین و قوی‌ترین نمونه در کلاس خودش باشد.

 

اما گویی این پایان ماجرا نیست؛ شرکت G-Power که تخصص اصلی‌اش در زمینه تیونینگ و تقویت خودروهای اسپرت است، آخرین پروژه خود را به دستکاری فنی S63 کوپه اختصاص داد.

خودرویی که خود پیش‌تر توسط بخش موتوراسپرت مرسدس‌بنز یعنی AMG تا حد مرگ تقویت شده بود. حاصل کار هیولایی شد که توانسته 705 اسب‌بخار نیرو و 1000 نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه 5500 سی‌سی هشت سیلندر Vشکل خود بیرون بکشد. این یعنی 120 اسب‌بخار و 100 نیوتن‌متر بیشتر نسبت به نمونه قبلی. با چنین اعداد و ارقامی است که شتاب صفر تا صد با این آلمانی فقط 3.8 ثانیه طول می‌کشد و دست آخر می‌تواند به سرعت 330 کیلومتر در ساعت برسد. بد نیست بدانید هزینه پکیج تقویتی نصب‌شده روی این مدل 8 هزار و 455 دلار است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,مرسدس بنز

 اخبار اقتصادی - بازار

 


ویدیو مرتبط :
پادشاه کوپه ها: مرسدس بنز کلاس اس کوپه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر



اخبار گوناگون - تیونینگ رویایی مرسدس بنز AMG کوپه+تصاویر

رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم 5.5 لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

تیونر آلمانی، IMSA دست روی کوپه لوکس و اسپرت مرسدس یعنی S63 AMG و در عین توجه به ظرافت و زیبایی آن، بدون تغییراتی رادیکال در بدنه، قوای درونی و توانایی‌های این خودرو را ارتقایی چشمگیر داده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

نسخه ای که IMSA انتخاب کرده، کوپه ای با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC می‌باشد. در طراحی بیرونی چرخ‌های 21 اینچی آلیاژی بسیار سبک‌وزن با تایرهای 255/35 در جلو و 295/30 در عقب جایگزین چرخ‌های استاندارد شده‌اند. این شرکت هنوز کیت آئرودینامیکی خاصی برای این خودرو تدارک ندیده است اما برای این منظور برنامه ای در آینده دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

اما رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم 5.5 لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرسدس بنز AMG کوپه

 

این تغییرات در زیر کاپوت کشیده این خودرو باعث گردیده تا نیروی تولیدی آن از 585 اسب بخار به 720 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از 900 نیوتن متر به 1080 نیوتن متر برسد. این ارقام حیرت‌انگیز، چیزی از خودروهای سوپر اسپرت کم ندارند.
اخبار گوناگون - صبحانه