اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کولر برای زن در غیاب شوهر حرام است


یكی از علمای سلفی وهابی عربستان با صدور فتوایی، روشن كردن كولر در غیاب شوهر را برای زن حرام كرد.

پایگاه خبری العالم: یكی از علمای سلفی وهابی عربستان با صدور فتوایی، روشن كردن كولر در غیاب شوهر را برای زن حرام كرد.

 علمای وهابی در چند سال اخیر، علاوه بر فتوای تحریم گروه های مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهای مضحكی كرده اند، که با هیچ منطقی قابل تفسیر نیست.

در آخرین نمونه از این گونه فتواها، یكی از سلفی های وهابی كه بر روی صفحه تویتر، خود را " علامه ابوالبراء " می خواند، با صدور فتوایی اعلام كرد: روشن كردن كولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است.

این علامه سعودی در توجیه این فتوا تاكید كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غیاب شوهر، مساله ای بسیار خطرناك است و می تواند به رواج فحشا در جامعه بیانجامد.

وی افزود: وقتی زنی در غیاب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسایه متوجه شود كه زن در منزل است و به همین سبب مرتكب زنا و فحشا شود.


ویدیو مرتبط :
هدیه - کادو مناسب برای تولد مادر شوهر - مادر زن - خواهر شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نبرد اسبها برای آشتی زن و شوهر!



 

نبرداسبها

 

نبرد اسبها که همه ساله بر اساس یک افسانه چینی صورت می گیرد شمار زیادی از علاقه مندان را به جنوب این کشور می کشاند.

 

ساکنان شهر «رونگشو» همه ساله در یک جشن سنتی ، دو راس اسب را به جان هم می اندازند و معتقدند این رسم قدیمی ؛ اختلاف های زن و شوهران جوان را حل و فصل می کند.

 

سنت عجیب و غریب مورد نظر از ۵۰۰ سال پیش تاکنون در سرزمین عجایب (چین) رواج دارد و روستاییان می خواهند با این جنگ به زندگی زناشویی گرما ببخشند و زوجها از شر و بلا در امان باشند.

 

مردم چین ، اسب را حیوان خوش قدمی می دانند.

خبرگزاری ایسکانیوز (www.iscanews.ir)