اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک 6 ساله فرماندار شیراز شد!


به مناسبت روز جهانی کودک، دیروز یک کودک شش ساله به صورت نمادین برای ساعتی فرماندار شهرستان شیراز شد.

خبرگزاری ایرنا: به مناسبت روز جهانی کودک، دیروز یک کودک شش ساله به صورت نمادین برای ساعتی فرماندار شهرستان شیراز شد.

فرماندار شیراز در حاشیه این برنامه نمادین در جمع خبرنگاران گفت: کودکان سرمایه اجتماعی و فردای جامعه اسلامی هستند و می طلبد تمامی متولیان تعلیم و تربیت و همچنین والدین با یک برنامه ریزی اصولی زمینه بروز و ظهور استعدادهای نهفته این آینده سازان کشور را فراهم کنند.

کودک 6 ساله فرماندار شیراز شد!

مصطفی امیری افزود:با تربیت صحیح و همراه با آمیزه های اسلامی، جامعه بیش از گذشته می تواند از توانمندی های این سرمایه های الهی بهره مند شود.

این مقام مسوول ادامه داد: نیاز است امروز تمامی افراد و دستگاه های متولی و تأثیرگذار بر خانواده ها در راستای تحقق و ایجاد خانواده های متعالی با مد نظر دادن تربیت صحیح کودکان و نوجوانان ، زمینه تحقق جامعه هنجارمند را فراهم کنند.

فرماندار شیراز خاطر نشان کرد:شهرستان شیراز 195 مهدکودک و 95 روستا مهد دارد که 22 هزار کودک از خدمات آموزشی این مهدکودک ها استفاده می کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم محمدباقر صفوت رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز، گزارشی از عملکرد دستگاه اجرایی حوزه مدیریت خود و ویژه برنامه های روز جهانی کودک در شهرستان شیراز به د فرماندار شیراز ارائه کرد.


ویدیو مرتبط :
بهراد 6 ساله فرماندار شیراز شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک شش ساله فرماندار شیراز شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,روز جهانی کودک

 

اخبار اجتماعی - کودک شش ساله فرماندار شیراز شد

به مناسبت روز جهانی کودک، روز سه شنبه یک کودک شش ساله به صورت نمادین برای ساعتی فرماندار شهرستان شیراز شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شیراز در حاشیه این برنامه نمادین در جمع خبرنگاران گفت: کودکان سرمایه اجتماعی و فردای جامعه اسلامی هستند و می طلبد تمامی متولیان تعلیم و تربیت و همچنین والدین با یک برنامه ریزی اصولی زمینه بروز و ظهور استعدادهای نهفته این آینده سازان کشور را فراهم کنند.

مصطفی امیری افزود: با تربیت صحیح و همراه با آمیزه های اسلامی، جامعه بیش از گذشته می تواند از توانمندی های این سرمایه های الهی بهره مند شود.

این مقام مسوول ادامه داد: نیاز است امروز تمامی افراد و دستگاه های متولی و تأثیرگذار بر خانواده ها در راستای تحقق و ایجاد خانواده های متعالی با مد نظر دادن تربیت صحیح کودکان و نوجوانان، زمینه تحقق جامعه هنجارمند را فراهم کنند.

فرماندار شیراز خاطر نشان کرد:شهرستان شیراز 195 مهدکودک و 95 روستا مهد دارد که 22 هزار کودک از خدمات آموزشی این مهدکودک ها استفاده می کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم محمدباقر صفوت رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز، گزارشی از عملکرد دستگاه اجرایی حوزه مدیریت خود و ویژه برنامه های روز جهانی کودک در شهرستان شیراز به فرماندار شیراز ارائه کرد.
اخبار اجتماعی - ایرنا