اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک 2 ساله 20 مایل با مرگ حرکت کرد+عکس



دوربینی که روی داشبورد یک ماشین نصب بود تصویر کودکی را در حالی ضبط کرد که کودک از ماشین آویزان بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،دوربینی که روی داشبورد یک ماشین نصب بود تصویر کودکی را در حالی ضبط کرد که کودک از ماشین آویزان بود.

ماشین در حالی که داشت حرکت می‌کرد کودکی را که از پشت آن آویزان بود نشان داد و این کودک هم در فاصله چند سانتی‌متری از زمین قرار داشت.

 

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


با کمک راننده ماشین پشتی این پسر بچه 2 ساله آویزان پس از حدود 20 مایل نجات یافت. این راننده به راننده ون جلویی می‌گوید که یک کودک از پشت ونت آویزان شده، به همین دلیل راننده ون سریع به عقب برگشت و دنبال نوه‌اش گشت. این حادثه در شهر سوژو در کشور چین اتفاق افتاد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مرگ دلخراش 20 کودک در این صحنه..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدری که به تماشای مرگ دردناک کودک 4 ساله‌اش نشست+ عکس




 اخبار حوادث - پدری که به تماشای مرگ دردناک کودک 4 ساله‌اش نشست+ عکس

پسر 4ساله بعد از این که پدر شیطانی‌اش به روز او را در داخل ماشین لباسشویی انداخت و آن را روشن کرد، پس از تحمل جراحات بسیار وحشتناک جان خود را از دست داد.

اخبار,اخبارحوادث, قتل کودکان

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پدر 28ساله بعد از پرتاب کودکش در ماشین لباسشویی و روشن کردن آن با سرعت بالا، به قتل پسرش محکوم شد.

"کودا بلاکر" پسر 4ساله در چرخش پر فشار و سرعت بالای ماشین لباسشویی دچار جراحات سنگین و دردناکی شد.
 
پدر جنایتکار "جوزف" 28ساله با آمبولانس تماس گرفت و به آن‌ها گزارش داد که پسرش بی هوش است، وقتی که پزشکان آمبولانس به محل رسیدند، آن‌ها کودک 4ساله را که کمی قبل از رسیدن آن‌ها مرده بود، پیدا کردند، پلیس پدر شیطانی را همان جا در صحنه به اتهام قتل در شهر تگزاس آمریکا دستگیر کرد.

مأمور پلیس، "جو هارن" می‌گوید: همه ما می‌دانیم که یک ماشین لباسشویی چگونه عمل می‌کند. حال شما تصور این را بکنید که به جای مقداری لباس یک کودک در ماشین لباسشویی گرفتار باشد.
 
او افزود: "‌درب ماشین لباسشویی به طور اتوماتیک قفل نشده است، کسی که از قضا پدر کودک است و ماشین را قفل کرده و دکمه روشن شدن آن را فشار داده است.چطور آن مرد توانسته است این کار را با کودکش انجام دهد، چطور توانست در ماشین لباسشویی را قفل کند، او پدر نیست تنها یک شیطان است که به تماشای زجر مرگبار فرزندش نشسته است.
 
دلیل مرگ کودک خردسال 4ساله هنوز در حال بازرسی است که آیا قبل از انداختن کودک در ماشین لباسشویی او دچار جراحات دیگری بوده یا تنها به دلیل جراحات ناشی از ماشین لباسشویی است.

"جوزف بلاکر"، این پدر خبیث به خاطر اتهام  قتل کودکش هنوز در حال دادگاهی است، حکم مدت زمان زندانی شدن او هنوز مشخص نیست.


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران