اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک 2​ساله قربانی شکنجه وحشیانه +عکس


کودکی 2 ساله که توسط یک مرد کارتن‌خواب در میان زباله‌ها بی‌هوش پیدا شده بود، با تلاش پزشکان بیمارستان شهدای تجریش در شمال تهران زنده ماند.

جام جم: کودکی 2 ساله که توسط یک مرد کارتن‌خواب در میان زباله‌ها بی‌هوش پیدا شده بود، با تلاش پزشکان بیمارستان شهدای تجریش در شمال تهران زنده ماند.

این در حالی است که پزشکان نظر دادند او بارها شکنجه و سوزانده شده است.


روز هفتم بهمن‌ماه مرد بی‌خانمانی در شرق تهران در جستجوی غذا از میان زباله‌‌ها بود که چشمش به پسری خردسال افتاد. او چند بار کودک خردسال را تکان داد تا بیدار شود اما کودک بی‌هوش بود.

مرد که به شدت ترسیده بود، خواست از آن محل فرار کند، اما چهره معصومانه پسر کوچولو مانع از این کار شد. او را بغل گرفت و پس از طی مسافتی به بیمارستان الغدیر رساند و از پرستاران برای نجات این کودک، کمک خواست. پرستاران اورژانس بلافاصله کودک را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند و تلاش برای نجات او آغاز شد.

در پی این موضوع، مسوولان بیمارستان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اورژانس اجتماعی، ماجرا را گزارش کردند و مانع از خروج مردی شدند که کودک را به بیمارستان رسانده بود.

ماموران کلانتری و مددکاران اورژانس اجتماعی با حضور در بیمارستان در تحقیق از این مرد متوجه شدند، او کودک را از میان زباله‌ها پیدا کرده و به بیمارستان آورده است.


در مرحله بعد معلوم شد آثار سوختگی و کبودی بسیاری در بدن پسر کوچولو دیده می‌شود و نشان می‌دهد او بارها شکنجه شده و ضربه سختی به سرش اصابت کرده و احتمال دادند او از بلندی سقوط کرده است.

کودک آسیب دیده پس از یک روز برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای تجریش تهران منتقل شد.پسر خردسال که بر اثر اصابت به ناحیه سرش همچنان بی‌هوش بود، سرانجام با تلاش پزشکان پس از 4 روز در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، در بخش مراقبت‌های ویژه به هوش آمد.

 


ردپای یک زن به عنوان تنها مظنون

در حالی که تحقیق برای مشخص شدن هویت پسر کوچولو و یافتن خانواده‌اش آغاز شده بود، یکی از مسوولان بیمارستان الغدیر با پلیس تماس گرفت و خبر داد، زنی که خود را عمه این کودک معرفی کرده، به بیمارستان آمده و ساعاتی بعد ناپدید شده است.

در ادامه تحقیقات معلوم شد چند روز پس از انتقال پسر کوچولو به بیمارستان شهدای تجریش، زنی به بیمارستان الغدیر مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان عمه کودک، اطلاعاتی درباره او به مسوولان بیمارستان ارائه کرده است. او گفته است این کودک علی نام داشته و 2 ساله است.

همچنین عنوان کرده والدین علی معتاد بوده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند. او گفته بود در این مدت از علی نگهداری می‌کرده تا این که روز حادثه پس از بازگشت به خانه متوجه غیبت کودک شده است و پس از جستجوی فراوان همسایه‌ها گفته‌اند او از بالکن خانه به پایین سقوط کرده، اما نمی‌دانند چه کسی او را با خود برده است.

 در این هنگام وقتی مسوولان بیمارستان از او مدرک هویتی خواسته‌اند به یکباره فرار کرده است.


به این ترتیب با اطلاعات به دست آمده، جستجو برای یافتن زن غریبه که ادعا می‌کرده عمه کودک آسیب‌دیده بوده، آغاز شده است تا راز این کودک‌آزاری فاش شود.

روز گذشته خبرنگار ما با مراجعه به بیمارستان شهدای تجریش تهران به ملاقات علی رفت:

در انتهای بخش اطفال بیمارستان، علی در اتاقی که 4 تخت دارد، آرام روی تخت سوم نشسته و فقط نیم نگاهی به ماشین کوچولو و خرس قهوه‌ای‌رنگش می‌اندازد.

نزدیک‌تر شدم، اما ترسید و خودش را روی تخت جمع و جور کرد. وقتی دستم را روی سرش کشیدم و دستانش را بوسیدم، به آرامی لبخند زد. نامش را که صدا زدم، دوباره خندید.


وقتی گفتم مامانت کو، بابات کو، ریز خندید و گفت: خاله، سفر سفر. پس عمه کو. در همین موقع با وحشت به اطراف نگاه کرد. می‌ترسید حرفی بزند. کمی آرامش کردم و دوباره صورت کوچولویش را بوسیدم.

دستم را به آرامی گرفت و عروسکش را به من داد. چند بار دیگر که اسمش را صدا زدم، خندید اما چشمانش پر از غصه بود. هیچ‌کس نمی‌دانست چه کسی و چرا بدن نحیف علی کوچولو را شکنجه کرده است؟


در حالی که علی با اسباب بازی‌هایش بازی می‌کرد، او را با دنیای کودکی‌اش تنها گذاشتم و از اتاق بیرون آمدم.  


ویدیو مرتبط :
‫شکنجه های وحشیانه کودک شش ساله به دستان کثیف ناپدری: مادرم می دید اما سکوت می کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر سنگدل دختر 5 ساله اش را 3 روز بدون آب و غذا شکنجه داد/ جسد کودک بی‌گناه در میان زباله‌های شهر گم شد + عکس



یک مادر اهل " آریزونا " به اتهام قتل دختر 5 ساله محکوم شد .

خانم " جریس هانتر" 41 ساله در آپریل به اتهام قتل و اذیت و آزار دخترش " جسی شوکلی " محکوم شد .

" هانتر " در اکتبر 2011 گزارشی مبنی بر گم شدن دختر 5 ساله اش به پلیس داد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این مادر دختر خود را بدون دادن آب و غذا آزار داده و پس از کشتن او جسدش را در یک چمدان گذاشته و وقتی قصد رساندن دوسش به منزلش را در شهر نزدیک به خانه شان را داشت فرصتی مناسب برای ناپدید کردن چمدان پیدا کرد و آنها را به سطل زباله انداخت .

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد


پلیس در طی یک جستجوی 96 روزه با به کار گرفتن صدها نیروی پلیس در میان 9/500 تن زباله در منطقه دفع زباله را گشته ولی هرگز اثری از چمدان و یا بقایای جسد "جسی" را پیدا نکردند .

این مادر که در دادگاه اظهار بی گناهی کرد در ابتدای شروع جلسه از قاضی پرونده در خواست ارفاق در محاکمه اش را داشت.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد


وی گفت: می دانم که مادری هیولا صفت شناخته شده ام اما من برای جنایتی که مرتکب شده ام محکوم شدم .اما بعد از محکومیتش به حبس ابد هیچ عکس العملی از خود نشان نداد.

گفتنی است که همسر او نیز به اتهام اذیت و آزار کودک در " کالیفرنیا " دستگیر شد .

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران