اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک بازیگوش پس از گیرکردن در کتری توسط آتش‌نشانان نجات یافت



کنجکاوی و بازیگوشی دختر بچه دو ساله و نیمه موجب محبوس شدن و گیر کردن کودک در داخل کتری شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، والدین یک کودک 2/5 ساله به همراه یک کتری که کودکشان را در خود جای داده بود به ایستگاه ۵ آتش نشانی واقع در میدان انتظام، مراجعه کرده و از آتش نشانان استمداد جستند.

محمد رضا پورمحمد مسئول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این باره گفت: کنجکاوی و بازیگوشی دختر بچه 2/5 ساله موجبات محبوس شدن و گیر کردن کودک در داخل کتری شد.

احمد بهاری فرمانده شیفت ایستگاه ۵ آتش نشانی با بیان اینکه ترس و اضطراب شدیدی بواسطه محبوس شدن کودک در کتری برای کودک و والدین بوجود آمده بود، ابراز داشت: در ابتدا پس از آرام کردن کودک با همکاری مادرش بوسیله دستگاه حلقه بر مبادرت به برش کتری نمودیم.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بواسطه بی قراری کودک به آرامی مبادرت به ایجاد شکافی در کتری نموده و توانستند بدون وارد شدن هیچ گونه آسیبی در کمتر از ۱۰ دقیقه نسبت به رهاسازی کودک اقدام و او را به آغوش گرم مادر بسپارند.

همین گزارش حاکی است در پی بارش برف و آماده باش آتش نشانان، فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر که به صورت سر زده در ایستگاه حضور داشتند از نزدیک شاهد نحوه عملیات آتش نشانان در این حادثه بودند.

سازمان آتش نشانی رشت به همراه ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و افتتاح ایستگاه ۱۲ آتش نشانی واقع در دیانتی در بهمن ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

 

اخبار,اخبار حوادث , حواث  روز

 

 اخبار  حوادث  - ایلنا 


ویدیو مرتبط :
نجات اسب بازیگوش از استخر توسط آتش نشانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک بازیگوش گاوداری را به آتش کشید + تصاویر



کودکی بازیگوش حدود 10 تن از علوفه یک گاوداری را به آتش کشید و آتش نشان ها در عملیاتی طاقت فرسا این آتش را مهار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه امسال ، ساعت 12:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  علوفه دپو شده در گاوداری واقع در شهریار،امیریه،خیابان صاحب الزمان(عج)، نزدیکی مدرسه جدیدالحداث گزارش شد.
 
ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 
در بدو ورود مامورین مشاهده گردید علوفه دپو شده در محوطه گاوداری دچارحریق شده که ضمن جدا سازی علوفه ها و اطفاء  پس از یک عملیات فشرده حریق بطور کامل مهار و خاموش شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 
گفتنی است، شنیده  ها حکایت می کند که کودکی بازیگوش در سوختن حدود 10 تن علوفه نقش داشته است.
 
بر اساس گزارش خبرنگار ما، این گاوداری در نزدیکی مدرسه است و همین باعث افزایش خطرات در یان شهرک می شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران