اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک‌ربایی‌‌های زنجیره ای در عسلویه



کودک‌ربایی‌‌های زنجیره ای در عسلویه

حوادث - روزنامه ایران نوشت:

پسران دانش‌آموز در عسلویه به طرز مرموزی ربوده می‌شوند و سرنوشت‌‌های عجیبی دارند.

آخرین قربانی، پسر 13 ساله یک ماهیگیر در خانواده پرجمعیتی است که می‌گویند گروگانگیران می‌خواستند از وی 100 میلیون تومان پول بگیرند.

 

 , ,آدم ربایی,آدم ربایی در عسلویه,اخبار

 

24 فروردین ماه سال جاری وقتی پسر 13 ساله از مدرسه شهید باهنر عسلویه خارج شد تا به خانه‌شان برگردد ناگهان سرنشینان خودرویی جلوی پایش توقف کردند و پسرک را که هاج و واج مانده بود با زور سوار خودرو کردند و در برابر چشمان همکلاسی‌هایش وی را ربودند. خیلی زود به پلیس 110 عسلویه گزارش شد و مأموران با اعزام به محل آدم‌ربایی پی‌بردند پسربچه که «یاسین» نام دارد از مقابل مدرسه‌اش در کوچه ضلع غربی منتهی به سالن ورزشی شهید ابراهیمی ربوده شده است. هیچ‌کس نمی‌دانست پسرک چه سرنوشتی دارد و گفته می‌شود بعدازظهر همان روز آدم‌ربایان با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 100 میلیون تومان پول کرده اند در حالی که همه می‌دانستند پدر خانواده یک صیاد و ماهیگیر با خانواده‌ای پرجمعیت است و پول زیادی برای پرداخت این درخواست ندارد.

 

انتشار این ماجرا که واقعی بودن آن قطعی نیست، نشان می‌دهد پدر این نوجوان که صیاد است و با زحمت هزینه زندگی 9 بچه اش را تأمین می‌کند وقتی با درخواست آدم‌ربایان روبه‌رو شد به آنها گفت که توان پرداخت 100 میلیون تومان را ندارد. گروگانگیران پس از تحقیق و بررسی بیشتر وقتی متوجه شدند که پدر «یاسین» راست می‌گوید در اقدامی عجیب دستان پسرک را با تیغ موکت‌بری زخمی کردند و یک روز بعد وی را ر‌ها کردند.  وقتی «یاسین»، به خانه‌اش برگشت پلیس در تحقیق از وی پی برد پسربچه در چند صد متری مدرسه‌اش در کنار سالن سرپوشیده‌ای که توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساخته شده است نگهداری می‌شد.

 

ادعا‌های پسربچه

«یاسین» که دانش‌آموز کلاس چهارم ابتدایی است پس از آزادی در حالی که خیلی ترسیده بود و سوزش زیادی در جراحات دستانش احساس می‌کرد به تیم تحقیق گفت: آنها من را به سوله بردند. لهجه‌شان نشان می‌داد از شهر دیگری آمده‌اند، برای این که پلیس را خبر نکنم دستانم را با تیغ موکت‌بری زخمی کردند و گفتند این علامت‌‌ها را می‌زنند تا بار دیگر سراغم بیایند، خیلی ترسیده بودم و دلم برای خانه تنگ شده بود، گرسنه بودم. بنابه این گزارش، با تشکیل ستاد بحران در عسلویه، پلیس نیز در حال بررسی‌‌های تخصصی است تا عاملان این کودک‌ربایی‌‌های وحشت‌آور فاش شود./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
عاقبت کودک ربایی!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان کودک ربایی 200میلیونی در ویلای ساحلی



اخبار حوادث - پایان کودک ربایی 200میلیونی در ویلای ساحلی

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کودک ربایان 200 میلیونی در ویلای ساحلی در فریدونکنار خبر داد.

سردار مسعود جعفری نسب دگفت: مردی هراسان و مضطرب با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل از ربوده شدن پسر هشت ساله اش خبر داد. این مرد در شکایتش مدعی شد، امروز صبح پسر هشت ساله ام راهی مدرسه شد. ساعتی بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و ادعا کرد پسرم را ربوده و برای آزادی او باید 200 میلیون تومان بپردازم. برای بررسی صحت موضوع به مدرسه پسرم رفته اما متوجه شدم امروز به مدرسه نرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند، آدم ربایان با یک تلفن همراه اعتباری با شاکی تماس گرفته اند.

با ردیابی های پلیسی صاحب سیم کارت شناسایی و به اداره آگاهی منتقل شد. این مرد با اظهار بی اطلاعی از کودک ربایی گفت: من چندی قبل کارت ملی خود را گم کردم و به احتمال قوی فردی که کارت ملی را پیدا کرده اقدام به گرفتن سیم کارت به نام من کرده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان که در این شاخه تحقیقات به بن بست رسیده بودند تحقیقات را بر روی اطلاعاتی مردمی متمرکز کرده و متوجه شدند، آدم ربایان با یک نیسان آبی اقدام به کودک ربایی کرده اند. ادامه ردیابی ها نیز نشان داد، آدم ربایان پس از ربودن پسر هشت ساله به سمت شهرستان فریدونکنار گریخته اند.

جعفری نسب خاطر نشان کرد؛ کارآگاهان با ردیابی نیسان سرانجام مخفیگاه متهمان را در یک ویلای ساحلی در فریدونکنار شناسایی کرده و یکی از اعضای باند که دارای سابقه کیفری است دستگیر شد. متهم در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و دو همدست دیگر او نیز دستگیر و کودک ربوده شده آزاد شد.

متهمان در بازجویی ها اعتراف کردند، با اطلاع از وضع مالی خوب شاکی تصمیم به ربودن پسر او گرفته و نقشه کودک ربایی را اجرا کردیم اما خیلی زود از سوی ماموران دستگیر شدیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران تاکید کرد: متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار حوادث - مهر