اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کواکبیان هم ثبت نام کرد/ روحانی:در کار خیر عجله کردن مستحب است



مصطفی کواکبیان هم در روز اول برای کاندیداتوری انتخابات 92 ثبت نام کرد

مصطفی کواکبیان با حضور در وزرات کشور کاندیدای رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

کاندیداتوری انتخابات 92,اخبار انتخابات92,مصطفی کواکبیان

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان کاندیدای حزبی جریان اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در یازدهمین رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

مصطفی کواکبیان متولد  ۱۳۴۱ از سمنان و دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی دبیرکل حزب مردم سالاری و دبیرکل جبهه اصلاح طلبان است که به عنوان گزینه این تشکل های سیاسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است . به گفته خود کواکبیان تنها کاندیدای حزبی این انتخابات است.

کواکبیان دولت اخلاق را شعار انتخاباتی عنوان و در این مورد گفته است: واژه اخلاق مخفف پنج برنامه اصلی ما شامل الف؛ اقتصاد پیشرفته، خ؛ خدمت بی شائبه، ل؛ لغو تحریمهای بین المللی، الف؛ اصلاحات همه جانبه و ق؛ قانونمداری مقتدرانه است.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیش از این بیان داشته است که در صورت کاندیداتوری خاتمی و هاشمی از انتخابات کناره گیری می کند . اما در عین حال کواکبیان بارها تاکید کرده است که خاتمی و هاشمی نمی آیند.

 

کاندیدای مستقل یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری, یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی

 

هوادارانم بنفش را به عنوان رنگ انتخاباتی‌ام انتخاب کرده‌اند/ در کار خیر عجله کردن مستحب است

حسن روحانی کاندیدای مستقل یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که در اولین روز از ثبت نام به وزارت کشور آمدید گفت: در کار خیر عجله کردن مستحب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ثبت نامش برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا برای حضور در رقابت ها جدی هستید گفت: مگر نباید برای کاندیداتوری ام جدی باشم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده هاشمی در روز آخر ثبت نام می کند نظرتان در این خصوص چیست گفت: صبر کنید همه چیز در چند روز آینده مشخص می شود.

روحانی در پاسخ به این سوال که عارف گفته است شما اصلاح طلب نیستید گفت: باید از خود عارف بپرسید.

در ادامه این کاندیدای مستقل انتخابات در پاسخ به این سوال که آیا هاشمی از شما در انتخابات حمایت می کند یا خیر تصریح کرد: اینکه هاشمی حامی من است یا خیر باید از خودش بپرسید.

این کاندیدای مستقل ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به سوال چرا که در اولین روز برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردید گفت: در کار خیر عجله کردن مستحب است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رنگ "بنفش" را به عنوان رنگ انتخاباتی خود انتخاب کرده اید، گفت: هوادارانم این رنگ را انتخاب کرده اند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای پیامک روحانی به کواکبیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در کار خیر شتاب کنید



ترجمه فارسی نهج البلاغه
در کار خیر شتاب کنید
سفارش به نیکوکاری
پس عمل نیکو انجام دهید، حال که زنده و برقرارید، پرونده‏ها گشوده، راه توبه آماده، و خدا گریزان را فرا می‏خواند، و بدکاران امید بازگشت دارند، عمل کنید پیش از آنکه چراغ عمل خاموش، و فرصت پایان یافته، و اجل فرا رسیده، و در توبه بسته، و فرشتگان به آسمان پرواز کنند. پس هر کسی با تلاش خود برای خود، از روزگار زندگانی برای ایام پس از مرگ، از دنیای فناپذیر برای جهان پایدار، و از گذرگاه دنیا برای زندگی جاودانه آخرت، توشه برگیرد، انسان باید از خدا بترسد، زیرا تا لحظه مرگ فرصت داده‏شده، و مهلت عمل نیکو دارد، انسان باید نفس را مهار زند، و آن را در اختیار گرفته از طغیان و گناهان باز دارد، و زمام آن را به سوی اطاعت پروردگار بکشاند.
متن عربی نهج البلاغه
( وَ مِنْ خُطْبَةٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ: ) فَاعْمَلُواْ وَ أَنْتُمْ فِى ‏نَفَسِ‏ ‏الْبَقاءِ، وَ ‏الصُّحُفُ‏ ‏مَنْشُورَةٌ، وَ ‏التَّوْبَةُ ‏مَبْسُوطَةٌ، وَ ‏الْمُدْبِرُ یُدْعى، وَ الْمُسِئُ یُرْجى، قَبْلَ أَنْ ‏‏یَخْمُدَ‏ ‏الْعَمَلُ‏، وَ یَنْقَطِعَ الْمَهَلُ، وَ یَنْقَضِىَ الْأَجَلُ، وَ یُسَدَّ ‏بابُ‏ التَّوْبَةِ، وَ ‏تَصْعَدَ ‏الْمَلائِکَةُ. فَأَخَذَ امْرُؤٌ مِنْ نَفْسِهِ لِنَفْسِهِ، وَ أَخَذَ مِنْ حَىٍّ لِمَیِّتٍ، وَ مِنْ فانٍ لِباقٍ، وَ مِنْ ذاهِبٍ لِدائِمٍ، امْرُؤٌ خافَ اللَّهَ وَ هُوَ مُعَمَّرٌ إِلى أَجَلِهِ، وَ ‏مَنْظُورٌ إِلى عَمَلِهِ، امْرُؤٌ أَلْجَمَ نَفْسَهُ بِلِجامِها، وَ ‏زَمَّها بِزِمامِها، فَأَمْسَکَها بِلِجامِها عَنْ معاصِى اللَّهِ، وَ قادَها بِزِمامِها إِلى طاعَةِ اللَّهِ.