اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کواکبیان : تا امضاهای طلایی هست ، این اختلاس ها ادامه دارد



 

کواکبیان : تا امضاهای طلایی هست ، این اختلاس ها ادامه دارد

 

مصطفی کواکبیان در نطق امروزش در مجلس درخصوص اختلاس بزرگ گفت : با برکناری و استعفای چند مدیر بانکی مشکلی حل نمی شود.

 وی افزود : تا زمانیکه قدرت مداران و امضاهای طلایی که در خدمت نوکیسه ها هستند همچنان شاهد این قضایا خاهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از هیئت رئیسه سوال کرد چرا سوال نمایندگان از رییس جمهور را مطرح نمی کنید و اگر نمیندگانی امضاهایشان را پس گرفتند ، چرا اسامی آنها را اعلام نمی کنید ؟

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص دستاوردهای سفر هیئت ایرانی به نیویورک به همراه خانواده هایشان ، ضمن درخواست اعلام دستاوردهای این سفر گفت : نشستن پای سخنان سردمداران کاخ سفید و ترک جلسه از سوی آنان با کدامین محاسبه همسو با اقتدار و عظمت ملت ایران است؟

راستی آزادی دو آمریکایی حاصلی هم برای منافع ملی کشور ما داشت ، که پس از آزادی زندان های ما را با زندان گوانتانامو مقایسه کنند؟ آیا هیچ ایرانی در قبال آزادی آنها ، آزاد شد؟

وی همچنین درخصوص موضع ایران در خصوص فلسطین بیان داشت : اگر قرار بود ما برای موضع محمود عباس در سازمان ملل کف بزنیم ، چه نیازی به سالها هزینه دادن برای مقاومت فلسطین؟ آیا تشکیل دولت فلسطین در یک پنجم سرزمین های اشغالی موضع نظام است ؟

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا مفهوم این سخن که به نوعی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است با سختان رهبری نظام در همایش بیداری اسلامی سازگار است؟.../تحلیل:انتخاب


ویدیو مرتبط :
امضاهای سرنوشت ساز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه سریال «اختلاس» از صدا و سیما!



ادامه سریال «اختلاس» از صدا و سیما!

تهیه‌کنندگی این اختلاس را اداره مالی و امور بازرگانی صداوسیما برعهده دارد و این‌بار مدیر اداره فوق و مدیران شبکه‌های مختلف خود پاچه‌ها را بالا زده‌اند و وارد میدان بازیگری شده‌اند تا ثابت کنند آنها هم هنرمندند و چیزی از جامعه هنری کم ندارند!

اعتدال: روزنامه جهان صنعت نوشت: امروز این مساله برای همگان ثابت شده است که ایرانی‌ها مردمان سریال‌دوستی هستند و نسبت به چیزهای ادامه‌دار علاقه نشان می‌دهند مثل سریال نرگس، رستگاران، دلنوازان، ترانه مادری و سریال منحرف، بیگانه و شرم‌آور عشق ممنوع!

گاهی اوقات هم تا گند چیزی را در نیاورند ول کن معامله نیستند مثل زیر آسمان شهر یک، زیر آسمان شهر2 و زیر آسمان شهر3.

با وجود چنین ذائقه‌ای که گرایش به چیزهای طولانی دارد، سریال‌های دیگری تولید می‌شود و اتفاقا مورد توجه هم واقع می‌شود مثل بعضی از چیزهای زنجیره‌ای، دزدی سریالی مجسمه‌های تهران و شهرستان‌ها و آخرین دستاورد سریالی کشور یعنی اختلاس!داستان از سه هزار میلیارد تومان آغاز شد و با بیمه ایران ادامه پیدا کرد، مجددا با بانک سپه ادامه پیدا کرد و در حال حاضر سریال به قسمت صداوسیما رسیده که از قرار معلوم قسمت جذابی هم هست! تهیه‌کنندگی این اختلاس را اداره مالی و امور بازرگانی صداوسیما برعهده دارد و این‌بار مدیر اداره فوق و مدیران شبکه‌های مختلف خود پاچه‌ها را بالا زده‌اند و وارد میدان بازیگری شده‌اند تا ثابت کنند آنها هم هنرمندند و چیزی از جامعه هنری کم ندارند!

تا الان هزینه تولید این اختلاس 60 میلیارد تومان بوده که تقریبا 9 برابر هزینه تولید سریال مختارنامه است!

نسبت به سه هزار میلیارد تومان مثل یک سکه 50 تومانی رنگ و رو رفته است اما خب هرکس به اندازه بضاعت خودش! از طرفی قسمت‌های بعدی سریال اختلاس به این مقدار هزینه نخواهد داشت چراکه مگر در سال چقدر بودجه برای اختلاس در کشور تخصیص داده می‌شود!

خدا را شکر مردم هم از این سریال استقبال خوبی به عمل آورده‌اند و با دقت سریال را پیگیری می‌کنند و منتظر قسمت‌های بعدی هستند و اعتراضی نسبت به ادامه پیدا کردن آن ندارند!

اما ای‌کاش این سریال هم در قسمت اوج خود (قسمت سه هزار میلیارد تومانی) تمام می‌شد و خاطره‌خوشی از آن برای مردم به جا می‌ماند.

و این داستان ادامه دارد...

اعتدال