اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کواکبیان: بعضی ها نمی تواننداسم احمدی نژاد را ببرند، می گویند جریان انحرافی/موسوی وکروبی اصلاح طلب نیستند



 

 

 

جریان انحرافی , مصطفی کواکبیان

 

مصطفی کواکبیان در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره حصر خانگی موسوی و کروبی چیست و آیا باز هم آنان را اصلاح طلب می‌دانید تصریح کرد: هنگامی که این افراد مقابل ولی فقیه می‌ایستند پس جزء اصلاح طلبان نیستند.

دبیرکل حزب مردمسالاری و نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در نشستی با عنوان آرایش سیاسی اصلاح طلبان در انتخابات نهم به تحلیل مواضع انتخاباتی طیف‌های مختلف اصلاح طلبان که در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، پرداخت.

وی با بیان اینکه نباید فتنه اصلاحات را بخورد و یکی از دلایلی که وسط میدان هستیم همین است، گفت: برخی‌ها نمی‌توانند نام احمدی نژاد را ببرند و در نتیجه می‌گویند گروه انحرافی. مگر می‌شود مشایی بدون اجازه احمدی‌نژاد کاری انجام دهد. کواکبیان افزود: براساس آمارها و پیش بینی شخص من، 60 تا 70 درصد مشارکت مردم را در انتخابات شاهد خواهیم بود،وی‌گفت:مجموعه اصلاح طلبان برای انتخابات راهبرد اساسی داشته و دارند؛ اما برسر افراد حاضر در لیست مشکل دارند.../روزنامه رسالت


ویدیو مرتبط :
پرسش و پاسخ دانشجویان اصلاح طلب با پیام فضلی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زاکانی به نقل از احمدی نژاد:شیخ الاسلامی را به مجلس بردم تا قربانی کنم/ انتخاب اول اصلاح طلبان موسوی و کروبی هستند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

زاکانی به نقل از احمدی نژاد:شیخ الاسلامی را به مجلس بردم تا قربانی کنم

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: انتخاب اول اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ، موسوی و کروبی هستند.

علیرضا زاکانی در جمع دانشجویان بسیجی سراسر کشور، افزود: انتخاب دوم آنها سید حسن خمینی، سومین انتخاب آنها افرادی مثل عارف، جهانگیری ونجفی، و چهارمین انتخاب آنان روی کار آمدن اصولگرایی است که راه را برای اصلاح طلبان باز کند .

در ادامه گزیده ای از اظهارات زاکانی به نقل از مهر می آید:

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر اصلاح طلبی خطا کرد باید یک چوب بخورد و اگر فرد اصولگرایی دچار خطا شد باید دو چوب بخورد، عنوان کرد: خطاهای مرتضوی، خطاهای فاحشی است. او اینقدر مشکل دارد که زمان رسیدگی به پرونده هایش بنده شخصاً دو گونی از پرونده هایش را به جلسات می بردم با این حال هیچگاه نخواستم آبروی کسی را ببرم و لذا موضوع وی را به قانون سپردم.

وی انتصاب مرتضوی از سوی احمدی نژاد اشتباه خواند و درباره جلسه روز استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بنده مخالف استیضاح بودم و صبح آن روز هم فراکسیون اصولگرایان بیانیه ای به اعضایش مبنی بر رای ندادن به استیضاح داد اما آقای احمدی نژاد در گفتگویی با یکی از اعضای فراکسیون عنوان کرده بود که من امروز شیخ الاسلامی  را آورده ام که قربانی کنم.

استراتژی هاشمی برای انتخابات

وی دومین مخالف روی کار آمدن اصولگرایان را هاشمی رفسنجانی خواند و تصریح کرد: او بنا دارد با استراتژِی بحرانی نشان دادن شرایط کشور و اینکه تنها منجی کشور خود اوست وارد عرصه شود. ادبیات امروز آقای هاشمی همان ادبیات می آیم نمی آیم سال 83-84 است. مطلوب دوم هاشمی کاندیداتوری حسن روحانی است و سومین انتخابش هم روی کار آمدن کسی است که راه را برای او باز کند.

توزیع پول و تقسیم 62 هزار هکتار زمین بین مردم

این نماینده مجلس افزود: گروه سومی که مخالف روی کار آمدن اصولگرایان هستند عوامل انحرافند که به دنبال این هستند که کشور را به سراشیبی ببرند تا کسی جرات نکند راس امور را در دست بگیرد. هدف آنها این است که بگوید تنها کسی که می تواند کشور را اداره کند ما هستیم. توزیع پول و امکانات تقسیم 62 هزار هکتار زمین بین مردم توزیع بلوکه های معدنی و... از جمله استراتژی های آنان است.

جریان وزیر پیشنهادی که 2 مرتبه دستگیر شده بود

وی ادامه داد: در جریان معرفی وزرا، آقای احمدی نژاد وزیری را معرفی کرد که دو مرتبه توسط یک سرهنگ نیروی انتظامی دستگیر شده بود و در ستاد معین فعالیت کرده و به وی رای داده بود. اینها را به آقای احمدی نژاد هم منتقل کردم اما او اعتنایی نکرد و آن فرد را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کرد که خوشبختانه رای نیاورد./عصرایران