اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنگره آمریکا به دنبال تصویب طرحی در جهت جلوگیری از صدور ویزای آمریکا برای احمدی نژاد



 

 

 

محمود احمدی نژاد,کنگره امریکا ,  تحریم

 

نمایندگان کنگره امریکا به دنبال قرار دادن محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران در لیست سیاه هستند.

به نقل از رویترز، دستیار یکی از نمایندگان کنگره امریکا گفت: براساس این طرح، تمام سرمایه محمود احمدی نژاد در امریکا مسدود می شود و همچنین از صدور ویزا برای ایشان خودداری می شود.

کمیته ی بانکی سنا امریکا امروز پنج شنبه تصمیم می گیرد که ایا این تبصره هم جزئی از تحریم های اعمال شده بر روی ایران بشود یا خیر.

اروپا و امریکا با اعمال تحریم های جدید، به دنبال جلوگیری از دستیابی ایران به درامدهای نفتی هستند.../انتخاب


ویدیو مرتبط :
التماس اوباما به مردم آمریکا جهت موافقت کنگره با توافق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم صدور ویزای آمریکا برای 20 همراه احمدی نژاد / ۲وزیر و ۲معاون مشایی از نیویورک جا ماندند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بیست ویزا نیامد/ ۲وزیر و ۲معاون مشایی از سفر به نیویورک بازماندند

خبرگزاری فارس: کارشکنی آمریکایی ها درباره صدور ویزا برای هیئت همراه رییس جمهور در این سفر نیز تکرار شده و وزارت امور خارجه آمریکا از صدور بیست ویزا برای هیئت ایرانی شانه خالی کرده است.

کارشکنی آمریکایی ها درباره صدور ویزا برای هیئت همراه رییس جمهور در این سفر نیز تکرار شده و وزارت امور خارجه آمریکا از صدور ویزا برای هیئت ایرانی شانه خالی کرده است.

از مجموع 160 ویزای درخواستی برای هیئت همراه رییس جمهور نزدیک به بیست نفر از اعضای هیئت از همراهی محمود احمدی نژاد به دلیل عدم صدور ویزا بازماندند.

این باره علاوه بر خبرنگاران همراه رییس جمهور و همچنین تیم های حفاظت و تشریفات برخی از مقامات نیز به دلیل عدم صدور ویزا موفق به همراهی رییس جمهور نشدند.

وزارت امور خارجه آمریکا برای محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و محمد جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور و دو تن از وزرای کابینه ویزا صادر نکرد.

معاونت تشریفات نهاد ریاست جمهوری، برای 160نفر تقاضای ویزای سفر به نیویورک کرده بود که این تقاضا از حدود دو ماه پیش تسلیم سفارت آمریکا در سوییس شد.

امسال محمد شریف ملک زاده مشاور رییس جمهور، لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رییس جمهور، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، ابوالحسن فقیه رییس جمعیت هلال احمر، غلامحسین الهام مشاور حقوقی رییس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور ، احمدی نژاد در این سفر را همراهی می کنند./فارس