اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنفرانس خبری سفیر پاکستان درباره ریگی



 

ریگی

 

سفیر پاکستان در تهران در کنفرانس خبری خود از برگزاری نشست سه جانبه مقام های ایران، افغانستان و کشورش در ماه آینده میلادی در اسلام آباد خبر داد.

به گزارش مهر سفارت پاکستان در تهران به مناسبت بازداشت «عبدالمالک ریگی» سرکرده تروریست ها و اشرار شرق در عملیات پیچیده نیروهای اطلاعاتی کشورمان، کنفرانس خبری برگزار کرد که

«محمد بخش عباسی» در آغاز این نشست، بازداشت این تروریست تحت تعقیب را تبریک گفت. وی در ادامه از همکاری های اطلاعاتی میان پاکستان و ایران سخن گفت و به مواردی که تاکنون اسلام آباد درباره بازداشت افراد شرور و تحویل آنها به ایران اقدام کرده، اشاره کرد. سفیر پاکستان در ادامه به وجود تروریست های بین المللی و استفاده آنها از مدرک جعلی اشاره کرد و گفت؛ اغلب تروریست های بین المللی با استفاده از گذرنامه های مصری یا کشورهای آسیای میانه به فعالیت خود ادامه می دهند. محمد بخش عباسی در پاسخ به پرسش مهر در ارتباط با خبر ادعایی شبکه تلویزیونی الجزیره مبنی بر اینکه «پاکستان یک هفته قبل عبدالمالک ریگی را به ایران تحویل داده»، گفت؛ آینده همه چیز را ثابت می کند. وی پرسش دیگر مهر مبنی بر «همکاری نامناسب اسلام آباد در بازداشت عبدالمجید ریگی و تحویل وی به ایران و این مطلب که در بازداشت عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور و تحویل او به ایران، اسلام آباد ابتدا یک فرد دیگر را به جای وی تحویل ایران داده بود، اما هوشیاری ایران سبب شد پاکستان عبدالحمید ریگی واقعی را تحویل ایران دهد» را به کلی تکذیب کرده و گفت؛ حضور عبدالحمید ریگی نشان می دهد پاکستان همکاری مناسبی در این زمینه داشته است.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاکستان از تحویل جانشین ریگی به ایران خبر داد



 

 

 

پاکستان از تحویل جانشین ریگی به ایران خبر داد

 

مقام های پاکستان از تحویل سرکرده جدید گروه شیطانی جندالله در آینده نزدیک به ایران خبر می دهند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه نیوز چاپ پاکستان، مقام های پاکستان اعلام کردند که "عبدالرئوف ریگی" که تلفن بی سیم او در حالیکه در مرزهای ایران و پاکستان در حال تلفن به یک روزنامه لندنی بوده رد یابی شده بزودی به  ایران تحویل داده خواهد شد.

عبدالرئوف پس از مجازات و اعدام شدن عبدالمالک ریگی به عنوان رئیس جدید گروهک جندالله منصوب شد.

اسلام آباد اعلام کرد که ریگی پس از بازجویی های لازم از سوی مقام های امنیتی پاکستان به ایران تحویل داده خواهد شد.

مقام های مطلع در اسلام آباد اعلام کردند که ریگی در حال تلفن زدن به روزنامه "الشرق الاوسط" رد یابی شده است.

این مقام ها همچنین از تلاش های نیروهای پاکستانی پس از بمب گذاری اخیر این گروه در چابهار برای متلاشی کردن گروه شیطانی جندالله خبر داده اند.

پس از آنکه مکالمه تلفنی ضبط شده ریگی به مقام های پاکستانی اطلاع داده می شود آنها به سرعت پس از 24 ساعت و در پی یک عملیات کماندویی آن را دستگیر کردند.

روز گذشته منابع خبری از دستگیری ریگی در پاکستان خبر دادند اما بلافاصله در بیانیه ای با رد این خبر ادعا شد که وی در ایران بسر می برد.

در پی بمب گذاری در چابهار مقام های ایران مصراً از مقام های پاکستانی خواستار برخورد با این گروه تروریستی شدند.

در نشست اکو نیز رئیس جمهوری ایران در دیدار با همتای پاکستانی خود بر لزوم برخورد قاطع اسلام آباد با تروریست های تاکید کرد...../تحلیل:عصرایران