اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت گروه و خواننده مشهور دریک روز/عکس


گروه آریان و بنیامین بهادری 30 آبان به همراه هم در برج میلاد روی صحنه می‌روند.

گروه آریان و بنیامین بهادری 30 آبان به همراه هم در برج میلاد روی صحنه می‌روند.

محسن رجب‌پور مدیر برنامه‌های گروه آریان و بنیامین گفت: «گروه آریان همیشه در کنسرت‌های خود یک کار‌ و اتفاق جدید را به اجرا می‌گذارد در این کنسرت هم در نظر دارد با همان ترکیب همیشگی علاوه بر اجرای یک قطعه از آلبوم پنجم و جدید خود یک سوپرایز نیز داشته باشد.»
 
وی افزود: «گروه آریان به تازگی مشغول انتشار آلبوم جدید خودش است که به احتمال زیاد قبل از نوروز منتشر می‌شود.»
 
رجب پورادامه داد: «همچنین به واسطه استقبال خوب مردم از بنیامین بهادری، این خواننده پاپ و محبوب سوم آذرماه برای مخاطبانش روی صحنه می‌رود. بنیامین هم در این کنسرت یک قطعه از آلبوم جدید خود را اجرا می‌کند.»

رجب‌پور افزود: «آلبوم جدید او به زودی منتشر می‌شود.»
 
مدیر برنامه‌های گروه آریان و بنیامین گفت: «با توجه به اینکه این دو گروه تحت پوشش ما هستند و از سوی دیگر طرفداران مشترکی دارند، علاوه بر این دوکنسرت این برنامه یا آپشن را برای طرفدارانشان در نظر گرفته‌ایم که 30 آبان‌ماه کنسرتی در دو سانس گروه آریان و بنیامین اجرا کنند که به نظر من یک اتفاق عجیب در برگزاری کنسرت‌ها است که دو خواننده پر طرفداردر یک روز به صحنه بروند.»
 
او متذکر شد:  «هر کدام از این دو گروه وقتی دو آهنگ جدید خود را در کنسرت اجرا می کنند در کاست یک ورژن دیگری منتشر خواهیم کرد که این اتفاق در آلبوم حس می‌شود.»



ویدیو مرتبط :
بهترین گروه موسیقی ایران== گروه آرین که همراه معروف ترین خواننده ی خارجی، کنسرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی پوش والیبال در کنسرت خواننده مشهور(+عکس)



 

عادل غلامی که شب گذشته در کنسرت رضا یزدانی شرکت کرده بود، تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

اخبار,اخبارورزشی,ضا یزدانی

 حضور عادل غلامی در کنسرت رضا یزدانی

 

اخبار ورزشی  -  جام  نیوز