اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت «کویتی‌ پور» لغو شد


کنسرت «غلام کویتی‌پور» که قرار بود، 13 و 14 آذر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود، لغو شد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت «غلام کویتی‌پور» که قرار بود، 13 و 14 آذر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود، لغو شد.

 قرار بود این مداح قدیمی نخستین کنسرت خود را در قالب برنامه‌ی «خیمه‌ها و نجواها» روی صحنه ببرد که طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، این کنسرت لغو شده است.

قرار بود، کویتی‌پور با گلچینی از آثار منتشرشده‌اش در آلبوم‌هایی مانند «غریبانه 1 و 2» و «خاموش» به اجرای برنامه بپردازد که این برنامه اجرایی نشد.

در قالب برنامه‌ «خیمه‌ها و نجواها» اعلام شده که «امیرحسین مدرس» کنسرت «کتیبه» را 18 آذرماه در این سالن روی صحنه خواهد برد. مدرس در این کنسرت به بازآفرینی قطعات آوازی و عزاداری عاشورایی اصیل ایرانی خواهد پرداخت که به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «ماه و نی» و «خورشید» اختصاص دارد.

همچنین سالن همایش‌های برج میلاد امشب (9 آذرماه) میزبان کنسرت عاشورایی ملل اسلامی است.

کنسرت «وداع» به خوانندگی «حسام‌الدین سراج» براساس شعاری از عمان سامانی و کنسرت «شب دهم» به خوانندگی «علیرضا قربانی» از دیگر برنامه‌های اجراشده در برج میلاد هستند.


ویدیو مرتبط :
سخنان استاد رایفی پور درباره لغو کنسرت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت کویتی‌ پور باز هم لغو شد!


مدیر روابط عمومی کنسرت موسیقی غلامعلی کویتی پور از لغو کنسرت این خواننده و مداح طی روزهای 27 و 28 آذر ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی کنسرت موسیقی غلامعلی کویتی پور از لغو کنسرت این خواننده و مداح طی روزهای 27 و 28 آذر ماه امسال خبر داد.

بهمن بابازاده با تایید خبر لغو کنسرت غلامعلی کویتی پور اعلام کرد: فعلا به دلایل مختلفی که پیش آمده شاهد برگزاری کنسرت آقای کویتی پور نخواهیم بود و می توانم بگویم این برنامه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی افزود: به طور حتم دلایل مختلفی که برای لغو این کنسرت داشته ایم، طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد، اما آن چیزی که در این بین باید به آن اشاره کنم، برگزاری این کنسرت به صورت ارگانی آن هم در تاریخی که فعلا مشخص نیست، است.

کنسرت غلامعلی کویتی‌پور خواننده و مداح خوزستانی قرار بود طی روزهای 27 و 28 آذر ماه امسال به تهیه‌کنندگی محسن سراجی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شود که در این زمینه نیز بلیت فروشی های لازم انجام گرفته بود.

کنسرت غلامعلی کویتی پور یکبار دیگر نیز طی روزهای 13 و 14 آذر ماه در قالب برنامه نجواها و خیمه ها در برج میلاد لغو شده بود.