اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت «کاربن» به تعویق افتاد


در پی عزای عمومی اعلام شده و کشته شدن بسیاری از مسلمانان در این فاجعه، اجرای دوم گروه موسیقی راک «کاربن» به تعویق افتاد.

خبرآنلاین: در پی عزای عمومی اعلام شده و کشته شدن بسیاری از مسلمانان در این فاجعه، اجرای دوم گروه موسیقی راک «کاربن» به تعویق افتاد.

دومین کنسرت گروه «کاربن» که قرار بود، امشب (جمعه، سوم مهرماه) در مجموعه‌ی برج آزادی برگزار شود، در پی فاجعه‌ی مرگبار "منا" و به دلیل درگذشت تعداد زیادی از مسلمانان جهان از جمله هموطنانمان به تاریخ دیگری موکول شد.

اجرای اول این گروه با عنوان «زبان از یاد رفته» شامگاه دوم مهرماه در مجموعه‌ی برج آزادی برگزار شد و گروه کاربن نیز شعر‌های شل سیلورستاین را به سبک راک اجرا کرد.

این گروه موسیقی در آستانه‌ی عرضه آلبوم‌ جدیدش، نخستین اجرای عمومی خود را برگزار کرد.

سرپرست و خواننده‌ی گروه کاربن فرشاد فزونی است و سیاوش امامی (گیتار الکتریک)، فرشاد رضایی (گیتار باس) و آیدین رادکیا (درامز) دیگر اعضای این گروه موسیقی هستند که نخستین کنسرت عمومی‌شان را با همراهی پخش تصویرها و کلیپ‌هایی مرتبط برگزار کردند.


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی شیر دوباره به تعویق افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت فرزاد فرزین به تعویق افتاد


کنسرت فرزاد فرزین که قرار بود هشتم و نهم مهرماه در اهواز برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت فرزاد فرزین که قرار بود هشتم و نهم مهرماه در اهواز برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

آرین سوخته‌زاده - تهیه‌کننده شرکت فرهنگی و هنری «آرنگ جنوب» -اظهار کرد: این کنسرت قرار بود هشتم و نهم مهرماه در سینما هلال اهواز برگزار شود؛ اما به‌دلیل وقوع فاجعه در سرزمین منا برای حجاج ایرانی و اعلام عزای عمومی، زمان دیگری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند زمان برگزاری این کنسرت همزمان با عزای عمومی نبود، اما درست نیست که بدون توجه به این فاجعه، کنسرت برگزار کنیم. پس از آن هم ایام سوگواری محرم و صفر است که صلاح دانستیم این کنسرت را بعدا برگزار کنیم.

این کنسرت‌گزار اظهار کرد: مدت زمانی هم که برای تبلیغ و کارهای اجرایی مربوط به کنسرت در نظر گرفته بودیم به‌دلیل ایمن‌سازی سینما هلال از دست دادیم، چون بخشنامه‌ای صادر شده که براساس آن، محل‌ها و سالن‌هایی که کنسرت در آن‌ها برگزار می‌شود باید از نظر ایمنی توسط آتش‌نشانی مورد تأیید قرار گیرند.

سوخته‌زاده توضیح داد: ابتدا کارشناس آتش‌نشانی سالن سینما هلال را تأیید نکرد و پس از هزینه‌های زیاد و با کمک مهدی اکبریان، مدیر سینما هلال اهواز، سالن سینما را استاندارد و آن را ایزوله کردیم. همچنین سالن را به سیستم آژیر مجهز کردیم و کارشناس آتش‌نشانی هم آن را به‌طور موقت تأیید کرد.

وی گفت: ما با وجود داشتن موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و همچنین مجوز برگزاری کنسرت، به‌دلیل اعلام عزای عمومی و ورود پیکر شهدای «فاجعه منا» به کشور، برگزاری کنسرت فرزاد فرزین را به زمان دیگری موکول کردیم.