اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت همزمان 3 خواننده پاپ در تورنتو


خواننده ها و چهره های پرطرفدار پاپ تور برنامه های زنده شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده اند که به نظر می رسد بازار داغ کنسرت ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه های فراوانی را در سراسر جهان به اجرا دربیاورند.

تماشا: با شروع نیمه اول سال همان طور که پیش بینی می شد، خواننده ها و چهره های پرطرفدار پاپ تور برنامه های زنده شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده اند که به نظر می رسد بازار داغ کنسرت ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه های فراوانی را در سراسر جهان به اجرا دربیاورند.

باتوجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی شود درباره کنسرت های داخل کشور صحبت کرد، اما در روزهایی که رسانه ها در تعطیلات ابتدایی سال به سر می بردند، خبری کوتاه در شبکه های اجتماعی و سایت های پیش فروش بلیت های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زایدالوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و با بازتاب های فراوانی همراه داشت. خبر این بود: «حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالنی 5 هزار نفری در تورنتو به اجرای برنامه خواهند پرداخت». خبر برای اولین بار در یکی از سایت های جهانی پیش فروش بلیت های اینترنتی بزرگان موسیقی منتشر شد و در تعطیلی رسانه های داخلی، سر از شبکه های اجتماعی و fan pageهای خواننده های پاپ درآورد. اما اصل خبر و جزئیات آن چه بود؟ یک چنین برنامه عظیمی چطور و از کی برنامه ریزی شده بود و چه کسانی در اجرایی شدن آن نقش داشتند؟



پیگیری خبرنگار تماشا برای ارتباط با مسوولان برگزارکننده این برنامه در ایران به جایی ختم نشد و هیچ کدام از خواننده های حاضر در این تور حاضر به اظهارنظر در این باره نشدند. نماینده های شرکت های اسپانسر این برنامه هم درباره جزئیات برگزاری این برنامه و اینکه چه کسی در راس برگزاری این تور است، سکوت کردند تا علامت سوال ها درباره تیم برگزاری ای برنامه بیشتر شوند. اجرای تورهای خارج از کشور تاکنون فقط در اختیار چند شرکت و فرد خاص بوده و هیچ کس به جز این افراد حق برگزاری تور خارج از کشور را ندارد و جالب اینجاست که این دوستان نیز حاضر به گفت و گو با تماشا در این باره نشدند.





عسکری: هیچ کس نمی تواند با این پکیج رقابت کند!

حمید عسکری جزو کم سروصداترین خواننده های پاپ در سال گذشته بوده و خیلی بی حاشیه برنامه هایش را به اجرا درآورد و کارهایش را پیش برد. او درباره این برنامه و این اجرا به تماشا گفت: «صحبت هایی شده و تقریبا ماجرا قطعی شده و قرار است 19 ماه می مصادف با 30 اردیبهشت در تورنتو و یک هفته پس از آن در ونکوور به اجرای برنامه بپردازیم. قرار است در این برنامه ما در شب اجرا با هم روی صحنه برویم که طبیعتا این سبک اجرا می تواند جذابیت های جالبی را در پی داشته باشد».

او درباره تجربیاتش در برنامه های خارج از کشور نیز گفت: «ما تاکنون سه کنسرت بزرگ خارج از کشور داشته ایم که در دبی و مالزی بوده که همین باعث می شود از آن تجربه ها در این اجرا بتوانم به خوبی استفاده کنم».



این خواننده همچنین درباره برنامه هایش برای این کنسرت هم گفت: «قطعا همه سعی و تلاش ما در این برنامه این است که با یک شوی خیلی خوب روی صحنه برویم و این خیلی اهمیت دارد. با دوستان و خواننده هایی که در این برنامه با من همراه هستند، هماهنگی خیلی خوبی داریم و با قاطعیت می توانم این ادعا را کنم که هیچ کس نمی تواند با این پکیج رقابت کند. خبرهای جدید و بکر دیگری هم درباره برنامه های بعدی ام در خارج از کشور دارم که قطعا در آینده ای نه چندان دور آنها را نیز منتشر خواهد کرد. در کل اتفاقات خوبی در پیش است».

مازیار فلاحی و مدیر برنامه هایش در خارج از کشور هستند و پیگیری های ما برای ارتباط گرفتن با آنها به جایی ختم نشد تا این گزارش بدون اظهارات این خواننده محبوب منتشر شود.

آرش قنادی از اعضای گروه سون هم درباره این اجرا به تماشا گفت: «اجرا قطعی شده، اما در جریان ریز این برنامه نیستم و بهتر است آقای حسین خانی درباره آن اظهارنظر کند».

این خواننده درباره سرنوشت آلبوم جدید گروه سون نیز گفت: «فعلا هیچ خبری نیست و هنوز انتشار آلبوممان در هاله ای از ابهام قرار دارد».


ویدیو مرتبط :
کنسرت خواننده پاپ در آسایشگاه جانبازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای لغو کنسرت خواننده پاپ در تورنتو


به دنبال افشاگری روزنامه کیهان در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد.

خبرآنلاین: به دنبال افشاگری روزنامه کیهان در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد.

کیهان نوشت: هفته گذشته «ع.ل» خواننده داخلی به دعوت یک برنامه‌گذار موسیقی وارد تورنتو شد.

اگرچه برنامه‌گذار عنوان کرده بود عایدی این برنامه نصیب مؤسسه محک می‌شود اما شنیده‌ها از پشت صحنه سیاسی برنامه یاد شده حکایت داشت. ناشیگری برنامه‌گذاران، تبلیغ برنامه موسیقی یاد شده از شبکه رادیویی جوان (واشنگتن) بود که متعلق به عنصری ضد انقلاب و مواجب‌بگیر از پادوها و واسطه‌های کنگره آمریکا نظیر داریوش اقبالی (معتاد فراری) است!

چندی است که افراد و مؤسساتی مرموز و سیاسی، خوانندگان و هنرمندان داخلی را با هدف «جذب» به خارج از کشور می‌کشانند.