اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت رایگان خواننده پاپ در تهران


روزبه نعمت‌الهی در تهران کنسرت رایگان برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: روزبه نعمت‌الهی در تهران کنسرت رایگان برگزار می‌کند.

این کنسرت 11 اردیبهشت ماه و با عنوان کنسرت «خلیج فارس»‌برگزار خواهد شد.

این در حالی است که اجرای رایگان این خواننده پاپ در کنار دریاچه خلیج فارس (پارک چیتگر) انجام خواهد گرفت.

روزبه نعمت‌الهی، خواننده و آهنگساز دانش‌آموخته دانشکده موسیقی است. او ردیف موسیقی ایرانی را نزد مادرش فرا گرفته و با نوازندگی ساز تار نیز آشنایی دارد.

نخستین آلبوم او با عنوان «سرزمین مادری» در سال 82 منتشر شد و «عمو زنجیرباف» و «هفته عاشقی» از دیگر آثار او محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کنسرت خواننده پاپ در آسایشگاه جانبازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت یک خواننده پاپ با ارکستر بزرگ + عکس



 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

موسیقی - در سومین روز جشنواره موسیقی فجر، علی اصحابی با همراهی ارکستری ۴۷ نفره در برج میلاد کنسرت می‌دهد.

 

 

به گزارش خبرآنلاین، اصحابی که سال گذشته هم مهمان جشنواره فجر بود، امسال با ارکستری بسیار بزرگ‌تر روی صحنه می‌آید که علاوه بر گیتار الکتریک، گیتار اسپانیش، درام و... که سازهای موسیقی پاپ هستند، ده‌ها ساز زهی و بادی کلاسیک نیز در آن نواخته می‌شود.

 

اصحابی که تا کنون دو آلبوم با نام‌های «تو راست می‌گی» و «کولاک» منتشر کرده، ترانه‌های تیتراژ چند سریال و برنامه تلویزیونی را هم خوانده است که همگی از جمله کارهای موفق او به شمار می‌آیند.

 

این خواننده در باره قطعاتی که امشب در کنسرت برج میلاد خواهد خواند، می‌گوید: «در این برنامه 14 قطعه اجرا می‌کنیم که چهار تای آن بدون کلام است. کارهای همراه با ترانه هم یا مربوط به دو آلبوم من می‌شوند یا از قطعات قدیمی تری هستند که در سال‌های 84 و 85 تولید شده‌اند.»

 

وی در باره این قطعات توضیح می‌دهد: «ترانه‌های «لاف عاشقی» و «جهنم» از کارهای قدیمی هستند که آن‌ها را به همراه قطعاتی چون «ایران»، «روز عاشقی»، «چی شد»، «مغرور»، «شهرخاموش» و... می‌خوانم.»

 

اصحابی از اجرای یک قطعه در رثای حضرت امام رضا (ع) هم خبر می‌دهد و می‌افزاید: «یکی از کارهایی که خودم خیلی به آن علاقمند هستم و با تمام وجودم خوانده‌ام، ترانه «ستاره مشرقی» است که برایم تداعی کننده لحظات روحانی زیارت حرم ثامن الحجج در مشهد است و امیدوارم به مخاطبان نیز همین حس و حال را بدهد.»

 

خواننده تیتراژ سریال «راز تنهایی» ادامه می‌دهد: «اعتقاد دارم اگر فضای کار برای گروه‌های پاپ باز‌تر شود، آن وقت هم به نیاز مخاطبان می‌توان بهتر پاسخ داد و هم راه رشد و تعالی این شاخه از موسیقی هموار‌تر می گردد.»

 

در شب‌های آینده، سالن برج میلاد، میزبان گروه‌ها و خوانندگان دیگر موسیقی پاپ از جمله مازیار فلاحی، آریان و بنیامین خواهد بود.... / خبرآنلاین

 

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران