اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت «بنیامین» در شب تولد «بارانا»


خواننده آلبوم «بنیامین 93» با پشت سرگذاشتن تراژدی تلخی که سال گذشته دچار اش شده بود، در تهران روی سن می رود.

موسیقی ما: خواننده آلبوم «بنیامین 93» با پشت سرگذاشتن تراژدی تلخی که سال گذشته دچار اش شده بود، در تهران روی سن می رود.

بنیامین بهادری که اواخر سال گذشته سومین آلبوم رسمی خود را بدون اطلاع قبلی و در سکوت کامل خبری روانه بازار موسیقی کشور کرد، در روزهای 8 و 9 اردیبشهت ماه سال جاری در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.

بنیامین در این کنسرت با اجرای گلچینی از قطعات سه آلبوم قبلی خود و تک قطعاتی که در فضای مجازی منتشر کرده روی صحنه خواهد رفت تا نخستین دیدار و مواجهه‌اش را با دوستداران خود، پس از اتفاقات تلخ سال قبل داشته باشد.

 این هنرمند روی یکی از صفحات شخصی اش از ترانه‌ای جدید نوشت: «تو هم بیا / ناز مكن ناز بیا/ خانه برانداز بیا/ بیا و لا به لاى جمعیت بشین و منو مثل همیشه مجذوب كن/ بیا تا بتونم بخونم واسه تو/ واسه عشق / بیا و ریتم احساس منو تو تنظیم كن/ بیا عزیزم...»

گفتنی است پیگیری های خبرنگار ما از اطرافیان و دوستان قدیمی بنیامین درباره تاریخ این کنسرت به نتایج جالب توجهی ختم شد و این کنسرت در شب تولد تنها دختر بنیامین «بارانا» (9 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ویدئویی از جشن تولد بنیامین برای دخترش «بارانا»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: کنسرت بنیامین در شب تولد دخترش


بنیامین بهادری ستاره موسیقی پاپ ایران، در شب تولد دردانه دوست داشتنی اش «بارانا» روی استیج کنسرت رشت رفت تا شادی این شب زیبایش را با طرفداران خودش و دختر نازنینش شریک شود.

تی وی پلاس: بنیامین بهادری ستاره موسیقی پاپ ایران، در شب تولد دردانه دوست داشتنی اش «بارانا» روی استیج کنسرت رشت رفت تا شادی این شب زیبایش را با طرفداران خودش و دختر نازنینش شریک شود. تی وی پلاس در این شب زیبا کنار بنیامین بود تا هم تصاویری جذاب از کنسرت بنیامین در شهر رشت را برایتان به تصویر بکشد، هم بنیامین از دریچه دوربین های تی وی پلاس تولد دخترش را تبریک بگوید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.