اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنایه 20:30 به امین حیایی


نجف زاده درادامه بخشی دیگر از گفتگوی امین حیایی با واحد مرکزی خبر را پخش کرد که در آن گفت:"نه ماه معطل شدیم تا این یک شکم بزاید".

تابناک: صرفا جهت اطلاع این هفته در اقدامی نادر از دو نفر تشکر کرد.

یکی رسول خادم به خاطر اینکه باوجود تمام زحماتی که کشیده بود نپرید روی سکوی قهرمانی کشتی تا جلوی دوربین ها با مدال و کاپ قهرمانی عکس یادگاری بیاندازد.آن هم در روزی که ترافیک برخی مسوولان باعث شده بود اهل فیلا هم جایی نداشته باشند.

نجف زاده اما در مصاحبه با امین حیایی به او بخاطر اینکه در مصاحبه اش تلویحا گفته بود:"  می خواهد جهانی را مدیریت کند "،طعنه زد .کامران گفت تو چرا دیگه اینطوری شدی؟تو چرا میخواهی  مدیریت جهانی  کنی؟

نجف زاده درادامه بخشی دیگر از گفتگوی امین حیایی با واحد مرکزی خبر را پخش کرد که در آن گفت:"نه ماه معطل شدیم تا این یک شکم بزاید".

نجف زاده نریشن خواند:تو تغییر کردی پسر!تغییر.

اشاره  نجف زاده به غیر علنی بودن دادگاه کهریزک و دیر برپا شدنش، آیتم دیگر صرفا جهت اطلاع بود.البته نجف زاده این را هم گفت که امیدوار است از این پس،ان شا الله،هر کسی در هر سمتی خطا کند پاسخگو باشد.

صرفا جهت اطلاع به قیمت خودرو هم پرداخت.خبرنگار گفت :"پشت پرده  قیمت ماشینا واقعا ماجرای  کی بود کی بود من نبودم شده .تا اونجایی که ما یادمونه  دولت 8 بهمن مجوز داد قیمت خودروها با ارز مبادله ای حساب بشه یا ساده تر بگیم گرون بشه. وزیر صنعت و معدن و تجارت هم استقبال کرد اما حالا همه شاکیند هم دولت هم وزیر.البته همین هم خوبه که شاکیند ولی نمی دونم اینجور موقعها ما صرفنی ها چرا یاد ماجرای پرتقال فروش می افتیم!"

انتقاد شدید صرفا جهت اطلاع این هفته اما به کوچک زاده و برخی نمایندگانی بود که می خواستند برای رسانه ها در مجلس محدودیت ایجاد کنند.نجف زاده از زبان برخی نمایندگان موافق این طرح بخش هایی را منتشر کرد که آنها تاکید می کردند چون عکاسان و اهالی رسانه خمیازه و خواب نماینده ها را رصد می کنند باید محدود شوند!توهین کوچک زاده هم با این پاسخ نجف زاده روبرو شد که خوب است عقلای مجلس نگذاشتند طرحتان اجرا شود. ولی کلا خوبید شما؟!

در آیتم بعدی مجری این هفته صرفا جهت اطلاع مصاحبه خبرنگار واحد واحد مرکزی خبر فتحعلیزاده را که بقول نجف زاده دارای "دکترای شناسایی اراذل و اوباش زحمت کش!" است پخش کرد که همه متهمان به خبرنگار می گفتند اشتباهی بازداشت شده اند.صرفنی ها بخشی جالب از دفاعیات مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره را بلافاصله بعد از این مصاحبه ها پخش کردند که می گفت:من از اولش هم اشتباهی بودم.

نجف زاده در ادامه تصاویری همراه با موسیقی طنزی پخش کرد درباره مسابقات فنی مهندسی پرواز، که در آن تعدادی، موشک کاغذی درست کرده اند و آن را به درون یک جعبه کاغذی پرتاب می کنند.این یعنی واقعا مهندسی پرواز!

اما انتقاد نجف زاده از"استاد"! بهمنی بخاطر اینکه هربار صحبت می کند قیمت ها بالاتر می رود هم قابل تامل بود.خبرنگار واحد مرکزی خبر به رییس بانک مرکزی قول داد اگر روزه سکوت بگیرد و بفهمد که بازار به سخنرانی های ایشان آلرژی دارد یک مدال بلورین به او هدیه می دهد.

نجف زاده گفت طرح پیش فروش سکه شما بجای پایین آوردن قیمت سکه موجب بالا رفتنش شد و اینها عجیب و غریب است و رو به دوربین با چشمک و لبخند کنایه آمیزی گفت:راستی چه خبر از پسته های سی هزار تومنی؟خریدید دیگه حتما شب عید!".

تشکر دوم خبرنگار واحد مرکزی خبر هم از یک راننده شهرکردی بود که در این روزهایی که هوای قیمت ها به قول اخوان خدابیامرز،بس ناجوانردانه سرد است ، 50 میلیون پول نقد و مدارک را به صاحبش برگرداند.

بخش آخر صرفا اما تصاویری ازرقص حاجی فیروزها در خیابان داشت و البته نوستال‍ژی  انواع کوپن های دهه شصت را نشان داد و شعر موسیقی پایانی اش هم این بود:"گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...تا زودتر از واقعه گویم گله ها را!گله هارا!گله ها را!".


ویدیو مرتبط :
امین حیایی در ایتالیا کنسرت می گذارد/استادهای آواز امین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه سنگین 20:30 به ضرغامی


سهل انگاری در فراهم کردن امکانات ،دلال ها در بازار تامین نیروی انسانی ادارات ،سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما و روباه یا گرگ از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .

مشرق: سهل انگاری در فراهم کردن امکانات ،دلال ها در بازار تامین نیروی انسانی ادارات ،سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما و روباه یا گرگ از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .

برنامه صرفا جهت اطلاع امشب بخش خبری 20:30 با ادبیات غیررسمی گذشته خود هم مسئولان دولتی و قضایی را خطاب قرار داد و هم دولت انگلیس را.

در بخشی از این برنامه که به پارازیت‌های انگلیسی بر شبکه پرس تی وی اشاره داشت، مجری برنامه گفت: این هفته در انگلیس، صدا و تصویر پرس تی وی را خفه کردند. روباه {انگلیس} رودربایستی را گذاشته کنار و کف گرگی می‌زند. آنوقت خبرنگارهای انگلیسی مثل نقل و نبات در ایران می‌چرخند و هرچه دلشان می‌خواهد، می‌گویند. آخر چرا ما اینقدر دموکرات شده‌ایم؟

موضوع دلالی در بازار ارز و سکه هم از دیگر عنوان‌های خبری « صرفا جهت اطلاع» بود که با پخش تصاویری از وزیر اقتصاد که می‌گفت «قیمت ارز و سکه حباب گونه رشد کرده بود ولی ما جلوی آن را گرفتیم» همراه بود. مجری برنامه در ادامه سخنان شمس‌الدین حسینی با لحنی استهزا آمیز گفت: تا حالا که این «حباب» برای برخی «کباب» شده بود؛ کجا بودید تا این حباب را بترکانید؟

کنایه دیگر این برنامه خطاب به مسئولان قضایی برای برخورد با دلالان بود که می‌گفت: فکر نمی‌کنید کمی تا قسمتی غیبت داشتید؟ آخر «صرفا» باید برود جلوی دلال‌ها را بگیرد یا شما؟

دو بخش دیگر این برنامه به این شرح بود:

بدشانسی از این بیشتر ؟

(نمایش تصاویر یک تصادف جلوی درب یه خانه )خبرنگار اگه مقابل درب خونتون تصادف شد شاید دو سه روز مجبورید تو خونه باشید تا مقصر معلوم بشه .( یک شهروند : دو روزه به خاطر تصادف روبروی خونمون ماشینمون داخل حیاطه نمی تونیم ماشین رو بیاریم بیرون و بچم رو از مدرسه بیارم به راهنمای و رانندگی هم زنگ زدیم گفته کارشناسمون رفته دوره ببینه نیست تا یه هفته دیگه نمی یاد ..

سایه سنگین ثریا برسر رئیس ما

 افتتاح شبکه نمایش ...خبرنگار : این رئیس ما هم اخر سالی نمی دونم چی شده پول کم اورده یا می خواد دکتر رو نمک گیر کنه که یکی دوباریه  که برای افتتاح شبکه ها رسما مراسم نمی گیره وسر وتهش رو توی جلسه هیئت دولت هم می اره .حالا ما با رئیسمون خوب نیستیم بماند اما فکر خوبیه افتتاحیه بدون دنگ وفنگ وکلنگ وروبان .نظر شما چیه  ؟ راستس این ثریا ول کن ضرغامی نیستا.

سئوال یک خبرنگار از ضرغامی : گفتن سریال تاثریا 500 دقیقه اش حذف شده ...ضرغامی : اینکه یک سریال در مجموع فضای دراماتیکش بگونه ای است که حالت غم و اندوه رو زیاد بکنه در سیاستهای معاونت سیما هست که ممکنه تعدیل هایی در ان انجام بدهند