اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنایه رویانیان به مسئولان فدراسیون فوتبال


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در فدراسیون فوتبال مصوبات جلسه با مسئولان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان پس از حضور در فدراسیون فوتبال و برگزاری جلسه با علی کفاشیان، مهدی تاج، عزیز‌محمدی و کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من چند روزی است که به دنبال گرفتن حق باشگاه پرسپولیس و حتی پیگیر برخی از وسایل باشگاه استقلال هستم. البته مسائل باشگاه استقلال به خودش ربط دارد نه من.

وی افزود: برای سال گذشته یعنی فصل قبل فقط یک میلیارد بابت حق پخش تلویزیونی تبلیغات دور زمین به ما داده‌اند. این یعنی نصف درآمد یک شب یک برنامه تلویزیونی مثل 90 است، یعنی پول یک سال پرسپولیس و حقش یک میلیارد تومان بوده است!

وی افزود: من از شما می‌پرسم آیا یک میلیارد تومان بابت یک فصل حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین یعنی چه؟ ما باید صدایمان را به کجا برسانیم؟ اگر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات 30 میلیارد تومان باشد، برای باشگاه های لیگ برتری که فصل گذشته 18 تیمی بود، باید همه چیز را یک به 18 تقسیم کنند نه یک به 30. ما دوست داریم بدانیم که حق ما از تبلیغات دور زمین ورزشگاه آزادی چند درصد است؟ می خواهیم بدانیم که چند درصد از پولی که صدا و سیما می‌دهد به ما می‌رسد؟

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: حق و حقانیت باید زنده شود. این حق من نیست حق 30 میلیون هوادار باشگاه پرسپولیس است. یکی از وظایف مدیریت، نشستن و چای خوردن نیست بلکه باید حق باشگاه را بگیرد. البته ما که حرف می‌زنیم به 90 و 100 و 200 و صدا و سیما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برمی‌خورد. به نظر شما چرا حق را نباید گفت؟ حق را باید از چه کسی گرفت؟ حرف ما اینجاست؛ عزیزان من حق پرسپولیس را از پخش تلویزیونی و تبلیغات به هیچ عنوان داده نمی‌شود اما باید این کار را انجام دهند و من هم به راحتی از کنار این ماجرا نمی گذرم.

وی یادآور شد: البته این را قبول دارم که ضرغامی به این فوتبال لطف کرده ولی کمتر از چیزی است که باید به فوتبال بدهد. مهمترین منابع درآمد فوتبال در دنیا حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین است که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا یعنی پرسپولیس از آن محروم است. خدا را شکر آقایان به قول خودشان در فدراسیون امروز حرفهای مرا شنیدند و تشکر کردند و قرار شد که این موضوع را من، فتح‌الله‌زاده و رئیس اتحادیه فوتبال در نشستی پیگیری کنیم و درباره اشکالات در آئین‌‌نامه سازمان لیگ در خصوص حق پخش پیشنهاد اصلاحات بدهیم.

مدیرعامل قرمز‌ها یادآور شد: از طرف دیگر قرار شد اتحادیه کل مدیران فوتبال را جمع کند و در خصوص بحث بلیت‌فروشی و حق پخش باشگاه‌ها با یکدیگر به توافقاتی برسند تا سپس آن را به مسئولان نظام و دولت ایران به صورت یک نظر اعلام کنیم که خوشبختانه این موضوع هم به زودی انجام می‌شود. ما معتقدیم که درآمد یک شب 90 نباید مانند درآمد یک سال باشگاه پرسپولیس باشد البته به هیچ کس هم بی‌احترامی نمی‌کنیم. همه آقایان سلامت و کاردرست هستند اما فقط حق خودمان را می‌خواهیم.

رویانیان در پایان درباره شرایط خلعتبری نیز گفت: یکی دیگر از بحث‌های ما این بود که به آقایان فدراسیونی‌ گفتم این بود که اگر شما به بازیکنی دیگری که اخیرا کمک کرده‌اید که به لیگ امارات نرود این هم حق ماست که کمک‌مان کنید تا خلعتبری مجبور نباشد در لیگی که دوست ندارد بازی کند. خوشبختانه پاسخ مثبت و چراغ سبز زیاد است و علاقه زیاد نشان داده‌اند اما ما که در عمل چیزی ندیدیم حالا ببینیم خدا در آینده چه می‌خواهد.


ویدیو مرتبط :
کنایه های فردوسی پور و یوسفی به فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده در مصاحبه با تلویزیون عراق: برخی مسئولان فدراسیون باعث دوری من از فوتبال شده اند / حضورم در سینما برای کسب درآمد نبوده



 

عابدزاده در مصاحبه با تلویزیون عراق: برخی مسئولان فدراسیون باعث دوری من از فوتبال شده اند / حضورم در سینما برای کسب درآمد نبوده

 

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: «حضورم در فیلم سینمایی برای کسب درآمد نیست بلکه تمام مخارج آن بر عهده من است.»

به گزارش جام نیوز به نقل از انتخاب، احمدرضا عابدزاده سنگربان مطرح قاره پهناور آسیا که پس از آن بیماری ناگهانی‌اش وارد مرحله جدیدی از زندگی‌اش شد، هنوز هم از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است و حرف‌ها و مصاحبه‌هایش برای مردم مخصوصا اهالی فوتبال جذابیت بالایی دارد.

در این خصوص شبکه تلویزیونی الاتجاح عراق یک مصاحبه مفصل با این چهره محبوب انجام داده است و این مصاحبه دیروز از تلویزیون عراق پخش شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

عابدزاده در این مصاحبه حتی به جزئیات زندگی‌اش اشاره می‌کند و از موفقیت دخترش پگاه در ورزش تکواندو می‌گوید. عابدزاده تاکید می‌کند دخترم در کشور ایتالیا به ورزش تکواندو می‌پردازد و تلاش می‌کند تا به مدارج عالی این ورزش دست یابد.

وی در پاسخ به سوالات یک خبرنگار خانم از علاقه و فعالیت همسرش در آرایشگری گفت و تاکید کرد، همسرم یک آرایشگر حرفه‌ای و تمام عیار است.

سنگربان تاریخی تیم‌ملی کشورمان در ادامه به سفر زیارتی‌اش به کربلای معلی و نجف اشاره کرد و گفت وقتی به زیارت مرقد امام حسین(ع) و امام علی(ع) و سایر ائمه اطهار رفتم عکسی به یادگار گرفتم که گویا دست امام علی(ع) بالای سر من است و من این عکس را در منزلم قاب کرده‌ام و همیشه برایم آرامش خاصی می‌دهد. هر وقت که بیرون می‌روم اول این عکس را نگاه می‌کنم و می‌بوسم، سپس از منزل خارج می‌شوم.

عابدزاده در خصوص حضورش در یک فیلم سینمایی تاکید می‌کند: «برخی فکر می‌کنند من از حضورم در فیلم سینمایی کسب درآمد می‌‌کنم اما این طور نیست بلکه تمام هزینه این فیلم را من دادم و مخارج آن برعهده من بود.»

عابدزاده با اشاره به چندین سال فعالیت ورزشی‌اش می‌گوید: «متاسفانه برخی مسئولان فدراسیون‌ها با عملکردشان باعث شدند من از فوتبال دور شوم.»