اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنایه روحانی به هاله نور احمدی نژاد؟


حسن روحانی در نشست خبری امروز در پاسخ به سئوالی گفت که امیدوارم ماجرای هاله حل شود.

انتخاب: حسن روحانی در نشست خبری امروز در پاسخ به سئوالی گفت که امیدوارم ماجرای هاله حل شود.

روحانی در پاسخ به سئوالی در مورد شکایت دولتمردان سابق از مسئولین دولت تدبیر و امید گفت: امیدوارم این هاله ای که گفتید، هاله ابهام حل شود. شکایت را از نظر حقوقی هر کسی آزاد است که مطرح کند. ما هم هیچ ابایی نداریم که فردی از یک مقام دولتی بخواهد شکایت کند. شاید از یک دیدگاه به نفع دولت باشد که فرصتی پیش می آید که آن موارد را بیشتر تبیین کند. اما نکته کلی که گفتید که دولت خوب است مسائل را آنچنان توضیح دهد که فضایی برای اینحرکتها ایجاد نشود، دوپهلوست.

وی گفت: اگر توضیح دهیم که قبل چه کار شده و هر روز بخواهیم توضیح دهیم، یعنی دولت تبدیل می شود به بیان مواردی که در دولت گذشته صورت گرفته است. این به نظر من نه خواست مردم است و نه فرصت این کار را داریم که صبح تا شب تبیین کنیم که چه مشکلاتی که در گذشته بوده است. البته به مناسبت قبلا اشاره کردیم. خدمت مقام معظم رهبری گفتم اول که شروع کردیم با 3 چاله بزرگ مواجه بودیم یکی بدهی های کلان دولت، یارانه ای که خلاف قانون انجام شده بود و مشکلی برای ما باقی مانده و مسکن مهر که بدون حساب و کتاب از پایه پولی کشور بردند بالا.پایه پولی تقریبا دو برابر شده است. از زمان خلق پول تا آن زمان. ضمن اینکه جاهایی ساخته شده که امکانات ندارد. در عین حال مجبوریم تکمیل کنیم. 125 هزار تا تکمیل شده و 45 هزار تا در حال تکمیل است.


ویدیو مرتبط :
هاله نور احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به هاله نور وصل نیستم که هدف از انتصابهای احمدی نژاد را بدانم



 انتصابهای احمدی نژاد ,عاله نور,دلیل انتصابهای احمدی نژاد

 

قاضی پور:

به هاله نور وصل نیستم که هدف از انتصابهای احمدی نژاد را بدانم

امروز دولت ده میلیارد دلار برای خرید مایحتاج مردم داده است اما اگر این ده هزار میلیارد دلار در داخل کشور هزینه می شد ما خودمان نمی توانستیم تولید کنیم و باید از خارج کشور می آوردیم؟ مگرمرغداری و گاوداری ...

آفتاب: نادر قاضی پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن به انتصاب ملک زاده و امیری فرد به عنوان مشاور رییس جمهور گفت: از جناب آقای صادق آملی لایجانی رییس محترم قوه قضاییه می خواهیم پرونده ها را شفاف کند و به موقع حکم صادر کنند. متخلف متخلف است در هر پست و مقامی که باشد.

وی تصریح کرد: اگر این آقایان حکم می خوردن و محکوم می شدند در حال حاضر میشد برخورد محکمی انجام داد. اما چون حکمی برای آنها صادر نشده یک مقدار برخورد با آنها سخت است. باید از انتصاب افراد مسئله دار و تنش آفرین که وحدت را برهم میزند پرهیز کرد.

این نماینده مجلس اقدام احمدی نژاد در انتصاب ملک زاده و امیری فر را دهن کجی دانست و تاکید کرد: اقدامات آقای رییس جمهور دهن کجی به برخی از افراد متدین، مراجع محترم، مذهبیون و حامیان ولایت است.

قاضی پور درپاسخ به اینکه آیا مجلس برخوردی با این انتصابها انجام می دهد خاطرنشان کرد: مجلس هشتم رو به پایان است و وقتیکه وارد بررسی بودجه می شود نمی تواند به کارهای دیگر برسد.

وی درخصوص هدف رییس جمهور از انتصابهای اخیر گفت: من به رییس جمهور نزدیک نیستم که اهدافشان را از انتصابهای اخیر بدانیم و به هاله نور هم وصل نیستم که هدف های رییس جمهور را بخوانم. این انتصابها درست نیست و ما باید از التهاب دور شویم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، افزود: در سال تولید ملی هستیم اما هنوز از جلسات کمیسیون اشتغال و اقتصاد دولت مصوبه ندیده ایم و تنها برادران عزیز صحبت های مقام معظم رهبری را نوشتند که این برای خواندن و نگاه کردن قشنگ است اما هنوز اقدامی از آنها ندیدیم .

وی ادامه داد: امروز دولت ده میلیارد دلار برای خرید مایحتاج مردم داده است اما اگر این ده هزار میلیارد دلار در داخل کشور هزینه می شد ما خودمان نمی توانستیم تولید کنیم و باید از خارج کشور می آوردیم؟ مگرمرغداری و گاوداری ما کم است. اگر پول را به داخل کشور تزریق می کردند ما مایحتاجمان را تولید می کردیم و چه لزومی دارد که در سال تولید ملی وارداتی داشته باشیم که خودمان می توانیم آنها را تولید کنیم.

به گزارش شفاف،قاضی پور یاد آور شد: باید از رییس جمهور پرسید در این سال که ذهن ها باید معطوف به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از سرمایه داخلی باشد چرا دولت با انتصابهای نادرست خود اختلاف ایجاد می کنید و انرژی کشور را تلف می کند.