اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کناره گیری «ایرج نوذری» از بازیگری


ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت کم‌کاری خود در حیطه بازیگری گفت: اول که مدتی درگیر کسالت جسمی بودم؛ اما در اصل به خاطر پایین بودن کیفیت آثار حضورم کمرنگ شد و ترجیح دادم مردم را فریب ندهم و زمانی برگردم که کیفیت تولیدات بالا برود.

خبرگذاری صبا: ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت کم‌کاری خود در حیطه بازیگری گفت: اول که مدتی درگیر کسالت جسمی بودم؛ اما در اصل به خاطر پایین بودن کیفیت آثار حضورم کمرنگ شد و ترجیح دادم مردم را فریب ندهم و زمانی برگردم که کیفیت تولیدات بالا برود.

وی افزود: به هیچ عنوان در باندبازی‌ها و کلاهبرداری‌هایی که در قالب هنر انجام می‌شود، دخالت نمی‌کنم و تمایل حضور در بین این افراد و کارهای این چنینی را ندارم و ترجیح می‌دهم فعلا از وادی بازیگری کناره‌گیری کنم.

وی با بیان این مطلب که سینما را دنبال نمی‌کند، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم در حال حاضر سینمایی در کار باشد. همه چیز تکراری و خیلی به هم ریخته است و به نظرم سینما به نوعی فلج شده و تعداد انگشت‌شماری آن هم در حد یک یا دو فیلم خوب ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: گستره‌ سینمای ما این نیست که می‌بینیم. ما در همه جای جهان جز ایران که در حال پسرفت است، شاهد پیشرفت و ترقی تولیدات سینمایی هستیم. قرار نیست در صنعت سینمایی، مانند ایران سالی یک یا دو فیلم مطرح و قابل توجه و تماشا تولید شود؟! من به شخصه به این جهت غصه و تاسف می‌خورم.

نوذری عنوان کرد: افرادی وارد سینما شده‌اند که من به آن‌ها ایراد نمی‌گیرم. من از سازمان کار خودمان خرده می‌گیرم که چرا اجازه ورود به این چنین افراد را به وادی سینما می‌دهند. افرادی که این کاره‌ نیستند و بی‌جهت وارد سینما شدند و جای کسانی که از این راه نان می‌خورند و کار اصلی آنهاست را تنگ کرده‌اند. شاید افرادی مانند من که غیر از حرفه بازیگری کارهای دیگری داشته و بلد باشند، کم باشد. پس باید فکری اساسی و کلی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جز تاسف نسبت به سینمای این روزها چیزی برای ما باقی نمانده؛ اما باز هم امید به درست شدن آن داریم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با "ایرج نوذری"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس و بیوگرافی ایرج نوذری



 

ایرج نوذری دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی و پسر منوچهر نوذری است. او سال 1370 ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد.

 

 

اولین حضور نوذری برمی گردد به سال 1370 كه در دو فیلم "اوینار"(شهرام اسدی) و "آخرین تلاش"(سیامك اعتمادی) ایفای نقش كرد. او ظاهرا بعد از این دو فیلم به خارج از كشور سفر كرد و حضور دوباره اش در سینما با 12 سال تاخیر همراه شد.



او پس از بازگشت شهرت اش را ابتدا در تلویزیون به دست آورد و از این جا بود که به سینما بازگشت.

 

"ملاقات با طوطی"(علیرضا داوودنژاد)


"فریاد در شب"(كریم رجبی)


"باج خور"(سیروس الوند)


"كافه ستاره"(سامان مقدم)


"رازها"(محمدرضا اعلامی)


"این ترانه عاشقانه نیست"(رحمان رضایی)


"آكواریوم"(ایرج قادری)


"عاشق"(افشین شركت)


"ملودی"(جهانگیر جهانگیری)

 

اینها فیلمهایی هستند كه او در فاصله سالهای 82 تا 86 در آنها بازی كرده است، ضمن اینكه وی در این فاصله در چند سریال پربیننده تلویزیونی نیز حضور داشته است و به چهره ای آشنا در میان مردم نیز تبدیل شده است.

 


شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوذری، از پیشکسوتان ورزش کونگ فو در ایران بوده است. وی هم اکنون ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده دارد. وی به چندین زبان از جمله سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری