اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کناره گیری احمدی نژاد از ریاست جمهوری


داوود احمدی نژاد به نفع سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

خبرگزاری فارس: داوود احمدی نژاد به نفع سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
 
 داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا شده بود، با انتشار نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان به نفع سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

متن نامه مذکور به شرح زیر است:

حضور محترم فقها و حقوقدانان ارجمند شورای نگهبان

سلام علیکم ؛

   از آنجا که شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ قانون اساسی ، شرع مبین اسلام و یکی از مهم‏ترین نهادهای حکومتی به حساب می آید لذا تردیدی نیست که  بایستی تمامی قوانین و مقررات،منطبق بر قانون اساسی و احکام شرعی باشد.

عزم ما در جهت این کلام دلنشین از شهید مظلوم بهشتی بود که فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ، لذا اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورا ، انصراف خود را از نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و کما فی السابق آمادگی هر گونه همکاری و خدمت را در مسیر این امر مهم با تدبیر شما دارم.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و  استعانت از امام زمان روحی فداه  و با بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری یکبار دیگر با حسن تدبیر و نظارت عام، گسترده و جاری در کلیه امور مربوطه توسط شورا، انتخاباتی پرشور ،حماسی و باشکوه برای ملت سرافراز و شهید پرور کشور عزیزمان ایران رقم بخورد.

و من الله توفیق ...
                                                                                                                                                                      داوود احمدی نژاد


ویدیو مرتبط :
وقتی احمدی نژاد صلاحیت ریاست جمهوری داشته باشد!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریاست جمهوری عزل 14 مشاور احمدی نژاد را تایید کرد



 

 

 

ریاست جمهوری عزل 14 مشاور احمدی نژاد را تایید کرد

 

"پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری"  با انتشار متنی عزل یکباره 14 مشاور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور را تایید کرد.

پیش از این مهدی کلهر در گفت وگو با خبرگزاری مهر از برکناری خود به عنوان مشاور رسانه ای و 13 مشاور دیگر رئیس جمهور خبر داده بود.

تاکنون دلیل این اقدام مشخص نشده است. پیش از این نیز رئیس جمهور در اقدامی ناگهانی منوچهر متکی را در حین ماموریت سفر به سنگال از پست وزیر خارجه و مهرداد بذرپاش را از سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان برکنار کرده بود.

سایت ریاست جمهوری همچنین در اقدامی غیرمعمول از انتشار متن کامل حکم یا احکام احمدی نژاد برای عزل 14 مشاور خود خودداری کرد.

در متن منتشر شده توسط سایت ریاست جمهوری آمده است:

رئیس جمهور در نامه ای از خدمات و همكاری تعدادی از مشاوران خود در دوره تصدی این مسؤولیت صمیمانه تشكر و قدردانی كرد.

احمدی نژاد در این نامه ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه و مفید آقایان مجتبی رحماندوست، ابوالفضل توكلی بینا، محمدرضا اعتمادیان، سید كاظم وزیری هامانه، محمد ستاری وفایی، مهدی چمران، محمد رویانیان، علی منتظری، مهدی شهید كلهر، علی اصغر زارعی، مهدی مصطفوی، داود دانش جعفری، حاج علی اكبری و سركار خانم سوسن كشاورز در مدت تصدی این مسؤولیت، از درگاه خداوند متعال، سلامتی، بهروزی و دوام توفیقات آنان را در سایر عرصه های خدمتگزاری به كشور، نظام و مردم خواستار شد...../تحلیل:عصرایران