اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کناره‌گیری سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی


سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی پس از رساندن تیم ملی فوتبال کشورش به جام‌جهانی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ایسنا: سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی پس از رساندن تیم ملی فوتبال کشورش به جام‌جهانی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

"چوی کانگ هائه" موفق شد کره‌جنوبی را برای هشتمین بار به جام‌جهانی برساند.

به گزارش رویترز، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی رسما استعفای "چوی کانگ هائه" را تایید کرد و از تلاش برای یافتن جانشین او در کمترین زمان خبر داد. فدراسیون کره‌جنوبی در بیانیه‌ای پس از استعفای سرمربی تیم خود اعلام کرد: "فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی استعفای "چوی کانگ هائه" را می‌پذیرد. به خاطر صعود تیم به جام‌جهانی از او تشکر و برایش آرزوی سلامتی می‌کنیم."

قرارداد «چوی کانگ هائه» با تیم ملی کره‌جنوبی تا پایان انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل بود و اکنون با اتمام قرارداد او این سرمربی تصمیم به کناره‌گیری از هدایت تیم ملی کشورش گرفت.

رسانه‌های کره‌ای از "هونگ میونگ بو"، بازیکن سابق این تیم و سنول گونش به عنوان جانشین هائه در تیم ملی کره‌جنوبی خبر داد.


ویدیو مرتبط :
توهین کره جنوبی به تیم ملی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی جدید تیم ملی کره‌جنوبی انتخاب شد


کره جنوبی روز دوشنبه هونگ میونگ بو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال این کشور را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد که وظیفه دارد این تیم خارج از فرم را برای مسابقات جام جهانی سال آینده در برزیل آماده کند.

ورزش سه: کره جنوبی روز دوشنبه هونگ میونگ بو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال این کشور را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد که وظیفه دارد این تیم خارج از فرم را برای مسابقات جام جهانی سال آینده در برزیل آماده کند.

اتحادیه فوتبال کره اعلام کرد قراردادی دو ساله با هونگ 44 ساله به عنوان جانشین چوی کانگ هی امضا شده است که هفته گذشته پس از راهیابی سخت تیم ملی فوتبال کره جنوبی به جام جهانی برای هشتمین دوره متوالی، از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

هونگ از سال 1990 برای چهار دوره متوالی در مسابقات جام جهانی برای تیم ملی فوتبال کره جنوبی به میدان رفت و به عنوان کاپیتان پس از راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات در کره جنوبی در سال 2002 به قهرمانی ملی تبدیل شد.

سرمربی جدید تیم ملی کره‌جنوبی انتخاب شد

وی با چالش سختی در تزریق اعتماد و انگیزه تازه به تیم ملی فعلی کره جنوبی مواجه است که موفق شد فقط با اختلاف گل به جام جهانی برزیل راه یابد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در چهار بازی آخر خود در مرحله مقدماتی جام جهانی، دو بار از ایران شکست خورد، با لبنان تساوی کرد و شانس آورد که بر قطر و ازبکستان پیروز شد.

هونگ حرفه مربیگری خود را به عنوان کمک مربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی آغاز کرد و از سال 2005 تا سال 2007 در این سمت بود.

وی سرمربیگری تیم ملی فوتبال زیر 21 سال کره جنوبی را که در مسابقات آسیایی گوانگجو سال 2010 به مدال برنز دست یافت، برعهده داشت.

وی همچنین سرمربیگری تیم زیر 23 سال را که در مسابقات المپیک پارسال لندن به مدال برنز دست یافت، در اختیار داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، این نخستین مدال تیم فوتبال کره جنوبی در مسابقات المپیک بود.