اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کم مانده بود در زمان سخنرانی نتانیاهو به گریه بیافتم، او به شعور آمریکا توهین کرد



اخبار,اخبار سیاست  خار جی,نانسی پلوسی

نانسی پلوسی رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از بنیامین نتانیاهو گفت که سخنان نخست وزیر اسرائیل در کنگره توهینی به آمریکا بوده است.

به گزارش «انتخاب»، وی اظهار داشت: پیوندهای ناگسستنی بین امریکا و اسرائیل ریشه در ارزش ها، منافع و ارمان های مشترک ما دارد.

وی افزود: به عنوان کسی که برای روابط امریکا و اسرائیل ارزش قائلم و اسرائیل را دوست دارد، به علت لحن سخنرانی نتانیاهو در سراسر این سخنرانی کم مانده بود به گریه بیافتم.

پلوسی اضافه کرد: من از توهینی که به شعور امریکا به عنوان یکی از اعضای گروه پنج بعلاوه یک شد و از تنزل دادن میزان آگاهی ما از تهدید شکل گرفته از طرف ایران و تعهد گسترده ما برای جلوگیری از تولید و تکثیر سلاحهای هسته ای غمگین شدم.

نتانیاهو در سخنرانی خود در کنگره گفت : دوستان من در طول یک سال گذشته به ما گفته شده است که عدم توافق بهتر از یک توافق بد است. خوب این یک توافق بد است. واقعا بد است. ما بدون چنین توافقی خوشحال تر خواهیم بود.

 اخبار سیاست خارجی  -  انتخاب 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی نتانیاهو علیه ایران در کنگره آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان دقیق سخنرانی امروز نتانیاهو در کنگره آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل , نخست وزیر اسرائیل

زمان دقیق سخنرانی امروز نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا اعلام شد.

به گزارش صدا و سیما، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز در نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در واشنگتن حاضر می شود.

 این سخنرانی ساعت سه بعدازظهر به وقت لندن (حدود 18 و 30 دقیقه به وقت تهران) خواهد بود.
اخبار بین الملل - عصر ایران