اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کم ظرفیتی برخی چهره‌ها در انتخابات 88


تشکیل جبهه‌های جدید در راستای جذب نسل‌های جوان و جدید اقدامی بسیار مناسب است و هیچ منافاتی با وحدت اصولگرایان ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کم ظرفیتی برخی از چهره‌ها، دخالت بیگانگان در مسائل داخلی کشور و تفرقه افکنی‌ از سوی آنها و ساده اندیشی برخی از نخبگان سیاسی مهمترین عوامل امنیتی شدن انتخابات در سال 88 بود، تاکید کرد: جریانات سیاسی باید در آستانه انتخابات مجلس نهم به شدن از این امر با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه عید فطر پرهیز نمایند.

محسن رضایی در گفتگو با «نسیم»، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در تیررس هدف دشمنان قرار دارد جریانات سیاسی باید به دور از حاشیه به رقابت بپردازند.

وی درخصوص تشکیل جبهه‌های جدید در قالب جریانات اصولگرایی خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه‌های جدید در راستای جذب نسل‌های جوان و جدید اقدامی بسیار مناسب است و هیچ منافاتی با وحدت اصولگرایان ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص تشکیل جبهه پایداری نیز گفت: اعلام نظر درخصوص فعالیت‌ها و برنامه های این جبهه نیاز به زمان دارد لذا فعلا در این راستا نظری ندارم.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 11 سوره هود، صبر و عمل صالح راه نجات از کم ظرفیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: چهره های شاخص کاندیدای انتخابات


چهره های شاخص کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری.