اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمین اشرار مسلح بر سر راه ماموران انتظامی



اخبار,اخبار حوادث ,اشرار

 

اخبار حوادث - سردار رحیمی :
کمین اشرار مسلح بر سر راه ماموران انتظامی/ ماموران جان سالم به در بردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 3 شرور مسلح که با کمین بر سرراه ماموران انتظامی منطقه سرباز باعث مجروح شدن ماموران شدند، در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری سه تن از اشرار که در کمین ماموران نیروی انتظامی نشسته بودند، بیان داشت: 3 ساعت پیش در منطقه سرباز سیستان و یلوچستان 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در محاصره سه شرور مسلح قرار گرفته و دچار جراحت شدند که خوشبختانه حال همگی آنان خوب است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این واقعه گروههای مردمی، ماموران انتظامی را برای رسیدن به اشرار و دستگیری آنان یاری کردند و سرانجام پلیس توانست اشرار را شناسایی و ردیابی کند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند با تیراندازی و زخمی کردن اشرار هر 3 متهم خطرناک را دستگیر کنند.
 
به گفته این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ، افراد مجروح جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند و از آنان دو قبضه سلاح و یک خودرو کشف و ضبط شد.

گفتنی است، شهرستان سرباز یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. مرکز این شهرستان، شهر راسک است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۶۴٫۶۹۵ نفر بوده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
درگیری نیروی انتظامی مرز بانی با اشرار کامل...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری ماموران ناجا با اشرار مسلح


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی درگیری اشرار مسلح با پلیس شهرستان رودبار جنوب، یکی از اشرار به هلاکت رسید.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی درگیری اشرار مسلح با پلیس شهرستان رودبار جنوب، یکی از اشرار به هلاکت رسید.

سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران انتظامی رودبار جنوب شامگاه سه شنبه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی این شهرستان بودند که به یک وانت بار مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی گفت: سرنشینان وانت که سه نفر بودند بدون توجه به دستور ایست، شروع به تیراندازی با سلاح جنگی به سوی ماموران کردند که منجر به زخمی شدن سه نفر از ماموران پلیس رودبار جنوب شد.

وی افزود: در ادامه درگیری ماموران انتظامی با تعقیب خودرو اشرار، موفق شدند یکی از آنان را به هلاکت برسانند اما با توجه به ورود اشرار به حوزه استان سیستان و بلوچستان و تاریکی هوا، از ادامه تعقیب منصرف شده و اشرار متواری شدند.

وی اظهار کرد: ماموران مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.