اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمک رویانیان به داماش برای بازی با استقلال


در پی مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، مالک جدید باشگاه ملوان بندرانزلی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیر عابدینی تماس گرفتند تا از وضعیت این باشگاه کسب اطلاع کنند.

خبرگزاری مهر: در پی مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان، مالک جدید باشگاه ملوان بندرانزلی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیر عابدینی تماس گرفتند تا از وضعیت این باشگاه کسب اطلاع کنند.

مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان باعث لغو تمرینات دیروز و امروز این تیم لغو شده است. در این زمینه امیر عابدینی در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که تیم داماش به علت این مشکلات برای دیدار با استقلال به تهران سفر نمی‌کند.

عابدینی  با تائید این مساله اظهار کرد: شرایط تیم داماش بحرانی است و تا این لحظه قصد سفر به تهران برای بازی با استقلال را نداریم، مگر اینکه مشکلات مالی برطرف شده و بازیکنان را برای سفر به تهران مجاب کنیم.

وی افزود: امروز محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سیروس محجوب مالک باشگاه داماش، و مولایی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان با من تماس گرفتن و از وضعیت تیم جویا شدند اما مسئولان که باید به فکر حل مشکلات تیم باشند، تنها یک شماره به من دادند تا مدیرکل سیاسی تماس بگیرم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در این خصوص اضافه کرد:  قرار است بنده تا عصر امروز یکشنبه با ایشان تماس بگیریم تا به نحوی مشکلات را برطرف کند. در این شرایط باید گفت وضعیت داماش تا امشب مشخص می‌شود.

عابدینی در پایان گفت: در مورد اینکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند اگر تیم برای بازی به تهران نیاید، با جریمه سنگینی مواجه می‌شود، گفت: شما که نمی‌توانید راهکار برای حل بحران تیم داماش ارائه کنید، لطفا نمک به زخم‌مان نپاشید.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی استقلال-داماش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند



تصمیم اتخاذ شده پس از صحبت‌های ضد و نقیض

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند

دیدار تیم‌های استقلال و داماش با 24 ساعت تعویق روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، بعد از لغو پرواز استقلالی‌ها برای سفر به رشت به منظور انجام دیدار با داماش گیلان به علت شرایط نامساعد جوی در استان گیلان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد که استقلالی‌ها زمان کافی برای سفر به رشت از طریق زمینی دارند و هر طور شده باید خود را به محل برگزاری مسابقه برسانند و این دیدار در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

البته مدتی نگذشت که رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نظرش را تغییر داد و در گفت‌وگویی تازه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی کاروان تیم استقلال نمی‌تواند تا بامداد فردا وارد شهر رشت شود و زمان کافی برای استراحت پیش از دیدار با داماش را ندارند، به صدیقی نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم در صورت تائید این مسئله، مسابقه داماش با استقلال با 24 ساعت تاخیر برگزار شود.

البته این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از مسئولان باشگاه استقلال از پرواز این تیم به سمت رشت در صبح فردا خبر دادند،اما این موضوع نیز خیلی زود تکذیب شد و نقل قول‌های ضدونقیض ادامه پیدا کرد. طبق آخرین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه این تیم ساعت 9 صبح فردا از طریق زمینی عازم رشت می‌شود و این دیدار با 24 ساعت تأخیر در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد این تصمیم هنوز قطعی نباشد و شاید شاهد تصمیمی جدید از سوی مسئولان سازمان لیگ باشیم.

بهروان در گفت‌وگوی تازه خود با فارس قطعی بودن این تصمیم را تأیید نکرد و عنوان کرد: چنین مواردی در قانون پیش‌بینی شده است و اگر ناظر این دیدار این موارد را تأیید کند این دیدار با 24 ساعت تأخیر برگزار خواهد شد. اما این موضوع هم هنوز قطعی نیست و در صورت محرز شدن شرایط ،مسابقه به تعویق خواهد افتاد./فارس