اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمک دو پلیس به یک سگ



اخبار,اخباراجتماعی , حیوانات


پنجشنبه در ساعت 11 شب سگی را دیدم كه می خواست از عرض یكی از خیابان های شمالی شهر. در یك چهار راه فرعی عبور كند و نمی توانست، هر بار جلو می آمد ماشینی سر می رسید و سگ ناچار عقب می رفت.

من با ماشینم در آن چهار راه ناظر این حركت بودم و دلم برای سگ بیچاره می سوخت. تا اینكه با صحنه ی جالبی روبه رو شدم. یكی از دو پلیس راهنمایی و رانندگی حاضر در چهار راه چراغ را قرمز كرد و پلیس دیگر سگ را به آنسوی چهار راه مشایعت كرد.

برای من دیدن این صحنه بسیار جالب بود و فهمیدم كه ملت ایران خود راه توسعه یافتگی را برگزیده است. در ضمن به این دلیل نشانی دقیق ندادم كه نگران بودم شاید كسانی با طرز تفكری متفاوت كه در شهر سگ كشی می كنند، متعرض این دو پلیس شوند. دیگر اینكه امیدوارم این نوشته من را آن دو پلیس بخوانند و بدانند كسانی هستند كه كار آن ها را می ستایند. 

 

 اخبار  اجتماعی  -  بهروز بهزادی,عصر  ایران 


ویدیو مرتبط :
تور آموزشی تربیت سگ برای ناشنوایان و کمک رسانی به سگ ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس



 

 

 

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس

 

در روزهای اخیر که قذافی دیوانه وار به جان مردم کشورش افتاده و از هیچ نوع جنایتی رویگردان نیست، مردم شهرهای مختلف لیبی به ویژه در پایتخت با پدیده ای عجیب مواجه شده و از ظهور یگان هایی از ارتش كنیا كه موسوم و مشهور به «سگ های كنیا» هستند خبر می دهند.

فرمانده نیروهای هوایی كنیا نیز به این مسئله اعتراف كرده و گفته است: در پاسخ به درخواست قذافی برای اعزام نیروهای كماندو به لیبی پاسخ مثبت داده و چندین یگان هوایی و زمینی را به لیبی اعزام كرده است.

بنابر این گزارش، «رجب ویتونی» تعداد این مزدوران را 5000 نفر اعلام كرده و افزوده است: از اروپای شرقی نیز گروه هایی در قالب كارشناس و كارگر به لیبی اعزام شده اند تا وظیفه سركوب معترضین را انجام دهند و این نیروها با گلوله های جنگی به جنگ تظاهركنندگان می روند.

همچنین «العرب آنلاین» در خبر دیگری نوشت: 6 فروند هواپیمای نظامی الجزایر به پایگاهی در نزدیكی طرابلس اعزام شده و نیروهای خود را نیز پیاده كرده است اما این نیروها به نقطه نامعلومی انتقال داده شده اند.

گفتنی است با توجه به اوضاع وخیم مردم انقلابی در لیبی و سکوت یا مواضع دوپهلوی سازمان ها و مقامات سیاسی و حقوق بشری در غرب، قذافی و دوستان دیکتاتور دیگرش در منطقه که قطعا سرنوشتی چون او پیدا خواهند کرد، راه را برای اعمال هرگونه خشونت و جنایتی باز دیده اند و لذا لازم است که کشورهای اسلامی از طرق مختلف با فشار بر سازمان های بین المللی تا حد ممکن از گسترش این جنایات بکاهند...../تحلیل:تابناک