اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمپین «گنجه خونه من» کلید خورد


به همت موسسه توسعه آینده برتر کمپین گنجه خونه من با هدف همکاری شهروندان در جهت تامین مواداولیه آموزش های خیاطی و هنرهای دوخت و دوز کلید خورد.

صبح بخیر: به همت موسسه توسعه آینده برتر کمپین گنجه خونه من با هدف همکاری شهروندان در جهت تامین مواداولیه آموزش های خیاطی و هنرهای دوخت و دوز کلید خورد.

این کمپین عام المنفعه که روز 20 دی ماه سال جاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رونمایی شد، تلاش دارد تا شهروندان را بدون نیاز به پرداخت های مالی ، به کمک های انسان دوستانه تشویق کند.

کمپین «گنجه خونه من» کلید خورد

در توضیح این کمپین آمده است : " همونطور که می دونین عید نوروز نزدیکه و  خیلی از ما تو خونه هامون پارچه هایی داریم که مثل خیلی وسایل دیگه وجودشون رو یادمون رفته  و سال هاست که استفاده ای برامون نداشتند..!  شما که نمی خواهید این پارچه ها دست نخوره و تاشده تو اون گنجه باقی بمونن... آخه  ما برای پارچه هایی که سالهاست تو صندوقچه خونه هاتون جا خوش کرده اند راه حلی خداپسندانه و  نیک پیدا کردیم.

پارچه های قدیمی  یا  تکه پارچه های شما می تونه ابزار آموزش  " طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار " باشه .... این اصلا  دور از ذهن نیست که  اهدا همین خرده پارچه های گنجه شما، لباسی بشه برازنده تن یک کودک بی سرپرست،  یا پیرمردی پینه پوش، یا نوعروسی سپید بخت ...این مهربونی دل شماست که باعث میشه   «مادری آموزش ببینه تا کودکی  لباس بپوشه ... »

برای رسیدن به اهداف این کمپن تا 20 اسفندماه فرصت همکاری در نظر گرفته شده است که در صورت استقبال شهروندان از این کمپین نیکوکاری، اهدا پارچه به صورت مستمر امکان پذیر خواهد بود. شهروندان نوع دوست جهت همکاری و اهدا پارچه در این کمپین می توانند با شماره۲۶۳۲۷۰۱۲ - ۰۲۱روابط عمومی موسسه توسعه آینده برتر تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال «ماه تی‌تی» پائیز کلید می‌خورد/ تشکر وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی یک کمپین



اخبار,اخبارفرهنگی,امین زندگانی

‌ امین زندگانی گفت: قرار است در سریال «ماه تی‌تی» به کارگردانی سیدداوود میرباقری ایفای نقش کنم که در فصل پائیز کلید می‌خورد.

«امین زندگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ مدتی است که مشغول برنامه ریزی و راه اندازی آموزشگاه هنرهای نمایشی(فیلم‌نامه نویسی،‌بازیگری، کارگردانی و ...) هستم و مدیریت و بخشی از تدریس را خودم به عهده دارم.

وی درباره کارهای تصویری خود و همچنین حضورش در سریال «ماه تی تی» اظهارداشت:‌ آن طور که مطلع هستم سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داود میرباقری فصل پائیز کلید می‌خورد.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» در ادامه افزود: در این چند وقت اخیر تولیدات تلویزیون به شدت کم شده و من هم بر طبق همین موضوع فعالیتم در این رسانه کم شده است.

زندگانی افزود: چندی پیش قرار بود در یک فیلم سینمایی مشغول به بازی شوم که به دلیل مشغله کاریم نتوانستم و به احتمال زیاد اوایل پائیز در یک فیلم سینمایی دیگر بازی خواهم کرد.

بازیگر سریال «شاهگوش» که در برنامه «خندوانه» به همراه الیکا عبدالرزاقی همسرش حاضر شده بود و اتفاقا همسرش نیز یکی از کمدین‌های مسابقه خنداننده برتر هست،‌در این زمینه گفت:‌در هر حال مسابقه خنداننده برتر اتفاق خوبی در تلویزیون ما است. ما در کشورمان به اندازه کافی کمدین خوب داریم و نباید این را از یاد ببریم که یک مسابقه به این شکل برای لذت بردن و خندیدن است نه برای عصبانی شدن و جنگ در فضای مجازی.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خود در فضای مجازی بیان داشت: در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی کمپین محافظت از فضای مجازی را راه اندازی کردم که از طریق آن بتوانیم در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم تا نسل‌های آینده دچار چندگانگی شخصیتی نشوند که به عقیده من از بمب اتمی برایشان خطرناک تر است.

بازیگر سریال «مختارنامه» ادامه داد:‌ اغلب هنرمندان نیز در این کمپین شرکت کردند. مدتی بعد از این اقدام،‌ وزیر ارتباطات طی تماسی از این فعالیت رسانه‌ای تشکر کردند که برایم بسیار لذت بخش بود.


اخبار فرهنگی - فارس