اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کل بدهی خارجی ایران اعلام شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,کل بدهی خارجی ایران

 

اخبار اقتصادی - کل بدهی خارجی ایران اعلام شد

بانک مرکزی کل بدهی های خارجی ( تعهدات بالفعل) کشور در پایان بهمن ماه سال 92 (براساس سررسید اولیه بدهی ها) را 6 میلیارد و 631 میلیون دلار اعلام کرد.

بانک مرکزی، رقم کل بدهی های خارجی ایران در پایان دی ماه سال 92 را 6 میلیارد و 631 میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی کل بدهی های خارجی ( تعهدات بالفعل) کشور در پایان بهمن ماه سال 92 (براساس سررسید اولیه بدهی ها) را 6 میلیارد و 631 میلیون دلار اعلام کرد.

همچنین کل بدهی های خارجی کشور در کوتاه مدت در پایان همین دوره 644 میلیون دلار و به صورت میان مدت و بلندمدت 5 میلیارد و 987 میلیون دلار برآورد شد.

بر اساس این آمار، رقم کل بدهی ارزی ایران در پایان فروردین ماه سال گذشته 7 میلیارد و 370 میلیون دلار، در پایان اردیبهشت 7 میلیارد و 226 میلیون دلار، در پایان خرداد 7 میلیارد و 114 میلیون دلار، در پایان تیرماه 7 میلیارد و 86 میلیون دلار، در پایان مردادماه 6 میلیارد و 873 میلیون دلار، در پایان شهریور 6 میلیارد و 298 میلیون دلار، در پایان مهرماه 6 میلیارد و 178 میلیون دلار، در پایان آبان 5 میلیارد و 867 میلیون دلار و در پایان آذرماه 6 میلیارد و 525 میلیون دلار است.

همچنین پیش از این، بانک مرکزی کل بدهی های خارجی در پایان سال گذشته را 7 میلیارد و 682 میلیون دلار اعلام کرده بود.
اخبار اقتصادی - مهر


ویدیو مرتبط :
شفاف سازی جعفری از بدهی و پرداختی خارجی های تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهی خارجی ایران اعلام شد



اخبار , اخبار اقتصادی ,میزان بدهی خارجی ایران

اخبار اقتصادی - بدهی خارجی ایران اعلام شد

بانک مرکزی در تازه ترین آمار، میزان بدهی خارجی ایران را در خردادماه سال جاری ۷ میلیارد و ۱۱۳ میلیون دلار اعلام کرد.

 بدهی خارجی ایران در سال جاری روند نزولی داشت و از 7 میلیارد و 370 میلیون دلار در فروردین 92 به 7 میلیارد و 226 میلیون دلار در اردیبهشت ماه و 7 میلیارد و 113 میلیون دلار در خردادماه کاهش یافت.

از مجموع بدهی های خارجی ایران، 679 میلیون دلار بدهی کوتاه مدت و 6 میلیارد و 434 میلیون دلار نیز بدهی میان مدت و بلندمدت است.
اخبار اقتصادی - تسنیم