اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلینتون: من ایران را پای میز مذاکره کشاندم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,انتخابات آمریکا

 نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت:‌ «من خودم ائتلاف ضد ایران را شکل دادم و توانستم آنها را به پای میز مذاکره بکشانم.»

به گزارش آنا به نقل از رویترز، هیلاری کلینتون مدعی شد: «من می‌دانم که شکل دادن به یک ائتلاف بین‌المللی چقدر مشکل است، من خودم ائتلاف ضد ایران را شکل دادم و توانستم آنها را به پای میز مذاکره بکشانم و سپس ما توانستیم برنامه این کشور برای دست یافتن به بمب هسته‌ای را مهار کنیم. من می‌دانم این کار چقدر سخت است.»

وی با اشاره به مواضع دونالد ترامپ در زمینه ممانعت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا به عنوان کشوری که بر اساس آزادی مذهب بنا شده است، گفت: «من این اظهارات را اهانت‌آمیز و حتی خطرناک می‌دانم.»

 

 اخبار  بین الملل  - آنا  


ویدیو مرتبط :
1392/10/24:اوباما:تحریم ها ایران را پای میز مذاکره آورد...؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه انگلیس هدف نهایی تحریم ها را گفت: می خواهیم ایران را بیاوریم پای میز مذاکره!



در صورتی که ایران در دور بعدی مذاکرات با گروه 1+5 پیشنهادهای جدید و عملی برای برنامه هسته ای خود داشته باشد این گروه مشتاق شنیدن و بررسی آن است.

ویلیام هیگ وزیر امور خارجه بریتانیا اعلام کرد که ایران باید به نقش رهبری خود در منطقه ادامه دهد.

به گزارش عصر ایران ویلیام هیگ در گفتگو با بی بی سی در حاشیه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ با توجیه تحریم های اعمالی جدید این اتحادیه علیه ایران مدعی شد که هدف این تحریم ها کشاندن ایران به پای میز مذاکره برای گفتگوهایی جدی با اعضای گروه 1+5 درباره برنامه هسته ای این کشور است.

هیگ با ادعای به اینکه از آثارتحریم های این اتحادیه بر وضعیت اقتصادی مردم ایران متاسف است گفت که هدف اصلی تحریم ها دولت ایران است و نه مردم ایران!

وزیر خارجه انگلیس در ادامه با ادعای اینکه ایران تا کنون پاسخ درستی به پیشنهادهای مشخص گروه 1+5 درباره برنامه هسته ای این کشور نداده است مدعی شد که این موضع مشترک همه اعضای این گروه من جمله چین و روسیه است.

هیگ در ادامه گفت در صورتی که ایران در دور بعدی مذاکرات با گروه 1+5 پیشنهادهای جدید و عملی برای برنامه هسته ای خود داشته باشد این گروه مشتاق شنیدن و بررسی آن است.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه هدف از تشدید گام به گام تحریم ها علیه ایران را نشان دادن این مساله به مقامات ایران دانست که تحریم هامتوقف شدنی نیستند و می توانند روز به روز سخت تر و شدید تر شوند.

وزرای خارجه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه در نشست خود در لوکزامبورگ تحریم های جدیدی را علیه صنایع ، مبادلات مالی و واردات گاز از ایران وضع کردند.

بهانه تحریم ها برنامه هسته ای ایران است و این در حالی است که تا کنون هیچ مرجع صاحب صلاحیت بین المللی مدرکی دال بر انحراف فعالیت های هسته ای کشورمان از مسیر صلح آمیز ارایه نکرده است.... / عصر ایران