اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلیات بودجه ۹۱ تصویب شد



کلیات بودجه ۹۱ تصویب شد

اقتصاد کلان - پس از سخنرانی ‌20 نماینده موافق و مخالف و اظهارات محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق و ‌ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به عنوان نماینده دولت، کلیات بودجه 91 با رأی اکثریت نمایندگان مجلس تصویب شد.

نمایندگان مجلس با 128 رأی موافق، 40 رأی مخالف و 21 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، کلیات لایحه بودجه 1391 کل‌کشور را تصویب کردند.

نمایندگان مجلس وارد بررسی جزئیات بودجه 91 شدند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تصویب کلیات لایحه بودجه سال94 در کمیسیون برنامه و بودجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلیات بودجه 92 بالاخره در مجلس تصویب شد/ارجاع مجدد لایحه به تلفیق



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

با191 رأی موافق نمایندگان

کلیات بودجه 92 بالاخره در مجلس تصویب شد/ارجاع مجدد لایحه به تلفیق

نمایندگان مجلس با 191 رأی موافق، بالاخره کلیات لایحه بودجه سال 1392 کل‌کشور را تصویب کردند و مجدداً این لایحه را برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌‌شنبه) پارلمان پس از استماع اظهارات موافقان و مخالفان، بالاخره کلیات لایحه بودجه سال 1392 کل‌کشور را با 191 رأی موافق، 26 رأی مخالف و13 رأی ممتنع از236  نماینده حاضر در صحن علنی، به تصویب رساندند و مجدداً این لایحه را برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق آن ارجاع دادند.

کمیسیون تلفیق بودجه 92 در جلسه عصر روز چهارشنبه هفته گذشته خود با 22 رأی موافق و 22 رأی مخالف از مجموع 44 آرای مأخوذه، کلیات این لایحه را رد کرد و به تصویب نرساند.

در نشست علنی امروز خانه ملت، 10 نفر به عنوان مخالفان کلیات و  10 نفر به عنوان موافقان، سخنرانی کردند./فارس