اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلک سوار کردن آمریکایی‌ ها به روایت کیهان


روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت است که گفت: از مذاکرات هسته‌ای چه خبر؟!

فرارو: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت است که گفت: از مذاکرات هسته‌ای چه خبر؟!

گفتم: آمریکایی‌ها باز هم مثل همیشه دارند کلک سوار می‌کنند.

گفت: مگه انتظار دیگری داشتی؟!

گفتم: به جای این که در مقابل امتیاز گرفتن از ایران، به ایران امتیاز بدهند، از کشورمان امتیاز نقد می‌خواهند اما...

گفت: اما وعده نسیه می‌دهند!

گفتم: نه بابا! کجای کاری؟ وعده نسیه هم نمی‌دهند! می‌گویند ایران فعالیت هسته‌ای خود را مطابق خواسته آمریکا کاهش بدهد و آمریکا در مقابل، احتمال دارد که از تحریم‌های جدید چشم‌پوشی کند!

گفت: یعنی «هیچ». تازه، این «هیچ» را هم احتمالا می‌دهند!

گفتم: چند نفر قرار بود با هم برای تفریح به بیرون شهر بروند، یکی گفت؛ تهیه غذا با من، دیگری گفت؛ چای و تنقلات هم بر عهده من، سومی گفت؛ وسیله نقلیه هم با من و دیگری که به مفت‌خوری عادت داشت گفت؛ من هم داداش و پسرخاله و پسرعمه‌ام را با خود می‌آورم!


ویدیو مرتبط :
کلک باحال در فوتبال آمریکایی-حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت مرد آمریکایی از شرکت‌های هواپیمایی به علت سوار نکردن همسر چاقش



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکایت مرد آمریکایی از شرکت‌های هواپیمایی به علت سوار نکردن همسر چاقش

مردی آمریکایی علیه سه شرکت هواپیمایی که به همسر چاقش اجازه پرواز ندادند، شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، همسر این زن گفت: سال گذشته قصد داشتیم با «ویلما» که ازچاقی و دیابت رنج می‌برد از یکی از کشورهای اروپایی به نیویورک پرواز کنیم اما سه شرکت هواپیمایی این اجازه را به همسرم ندادند.

همسر این زن همچنین گفت: علی‌رغم این که این شرکت‌های هواپیمایی ابتدا با پرواز همسرم موافقت می‌کردند هنگام سوارشدن از این کار سرباز می‌زدند تا این که «ویلما» در اکتبر سال گذشته میلادی در محل اقامتمان در مجارستان فوت کرد.

این مرد در شکایت خود آورده است: برای آغاز سفرمان بلیط دو صندلی را برای «ویلما» و یک صندلی برای خودم خریداری کردم و به مجارستان پرواز کردیم اما تلاش‌هایمان برای خرید بلیط بازگشت میسر نشد.

پس از اتمام دوره تعطیلاتمان قصد بازگشت به نیویورک را داشتیم اما هیچ کدام از سه شرکت هواپیمایی با درخواست ما موافقت نکردند تا اینکه همسرم در مجارستان فوت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت آنلاین، مقامات قضایی دادگاهی در «منهتن» نیویورک پس از دریافت این شکایت بررسی جزئیات بیشتر آن را آغاز کردند./ایسنا