اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلکسیون اجناس مختلف با آرم داعش در فروشگاههای ترکیه + تصاویر



اخبار بین الملل - کلکسیون اجناس مختلف با آرم داعش در فروشگاههای ترکیه + تصاویر

پس از دنبال کردن ردپای تی شرتهای تبلیغاتی داعش مشخص شد که مربوط به یک فروشگاه در ترکیه هستند و این موضوع فقط به حک آرم داعش بر تی‌شرت ختم نمیشود بلکه اجناس مختلف دیگری مانند لیوان، سربند و جاکلیدی نیز با آرم این گروهک در فروشگاه برای فروش عرضه شده اند.

به گزارش «شیعه نیوز»، بیش از یک ماه است که بر روی شبکه های اجتماعی اینترنتی تصاویر تی شرتهایی با شعار داعش برای فروش وجود دارد اما شاید هنوز حقیقت این اقدام به صورت دقیق دنبال نشده بود.

پایگاه خبری «خبرپرس» در مطلبی نوشت: پس از دنبال کردن ردپای این تی شرتهای تبلیغاتی مشخص شد که مربوط به یک فروشگاه در ترکیه هستند و این موضوع فقط به حک آرم داعش بر تی‌شرت ختم نمیشود بلکه اجناس مختلف دیگری مانند لیوان، سربند و جاکلیدی نیز با آرم این گروهک در فروشگاه وجود دارند.

بر اساس این گزارش صاحب مقاله ضمن اینکه تا به حال اجناس زیادی از این دست را فروخته است می‌افزاید این امر مورد واکنش کسی از مقامات محلی نشده است، وی مدعی میشود این شعار اسلام و مسلمین است اما از زمان روی کار آمدن داعش وضع تفاوت کرده است و شهرت این اجناس بسیار بیشتر شده است.

فرد مذکور در ادامه میگوید : یک شرکت اندونزیایی به نام "زیرا مسلم" اخیرا به عنوان تولیدکننده کالاهای مربوط به داعش وارد بازار شده اما رسانه‌ها بر این فروشگاه در استانبول متمرکز شده اند و کار ما نیز بسیار رونق گرفته و در فکر ایجاد شعبه های جدید برای فروشگاه هستم.

شایان ذکر است که بسیاری از مردم ترکیه از حمایت آشکار و پنهان دولت این کشور از داعش که حتی اخیرا در خود ترکیه هم دیده شده اند ناراحت هستند و به آن اعتراض دارند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - شیعه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر ماهواره ای روسیه از انتقال نفت داعش به ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تونل رفت‌وآمد داعش به ترکیه(+تصاویر)



 نیروهای کُرد از کشف شبکه‌های مختلف تونل‌های داعش در مناطق شمالی خاک سوریه خبر دادند که این مناطق را به خاک ترکیه متصل کرده است.

 به گزارش ابنا ، کُردها روز یکشنبه تونلی را کشف کردند که شهر تل ابیض واقع در استان الرقه سوریه را به خاک ترکیه متصل می‌کند.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی داعش از این تونل به منظور انتقال و انبار تسلیحات استفاده می‌کرد.

نیروهای کُرد اطلاعاتی کسب کرده‌اند که حاکی است تونل‌های مشابهی در شهر مرزی جرابلس در حومه شمالی حلب نیز حفر شده است که داعش برای نقل و انتقال عناصر خود و تسلیحات از آنها استفاده می‌کرد.

منبعی نظامی اعلام کرد نیروهای کُرد پس از جستجوی منطقه، شبکه‌ای از تونل‌های پیچیده و درهم‌تنیده را کشف کردند که خاک سوریه و ترکیه را به یکدیگر متصل می‌کرد.

به گفته این منبع، برخی از این تونل‌ها تکمیل شده‌اند و برخی دیگر را نیز داعش در حال تکمیل آنهاست.

این تونل‌ها که از اطراف بلندی‌های الاثری در شرق شهر جرابلس آغاز می‌شود و از زیر قبرستان به طرف‌های مختلف کشیده شده است و حاوی اتاقک‌هایی برای انبار تسلیحات و مواد ذخیره است.

طول هر یک از آنها نیز از 100 تا بیش از 600 متر است و به شهر آقچه قلعه در خاک ترکیه منتهی می‌شود.

تونل‌های مشابهی نیز در اطراف روستای عین‌العروس در غرب شهر جرابلس کشف شده که به خاک ترکیه کشیده شده است و پس از حمله نیروهای کرد، عناصر داعش ادوات و تجهیزات خود را باقی گذاشته و فرار کرده‌اند.

نیروهای کرد اطلاعاتی در اختیار دارند که حاکی است داعش با حفر تونل، شهر جرابلس (واقع در 125 کیلومتری شمال شرق شهر حلب در شمالی‌ترین نقطه سوریه) را که تحت تسلط داعش است به شهر کرکمیش در خاک ترکیه متصل کرده بود.

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل  -  ابنا