اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاه گشاد بر سر ببر مادر، بچه خوکها به جای توله ببرهای مرده قالب شدند



 

 

 

کلاه گشاد بر سر ببر مادر

 

در اتفاقی نادر در باغ وحشی در کالیفرنیا بچه خوکهایی که پوست ببر به تن کرده بودند ببر ماده ای را که به دلیل از دست دادن فرزندانش دچار افسردگی شده بود نجات دادند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در اتفاقی نادر در یک باغ وحش در کالیفرنیا یک ماده ببر بچه هایی سه قلو به دنیا آورد که به دلیل برخی عوارض دوران بارداری بچه ببرها زودتر از موعد به دنیا آمدند و به دلیل جثه بسیار کوچکشان بلافاصله از دنیا رفتند.

 

کلاه گشاد بر سر ببر مادر

 

بر اساس این گزارش ببر مادر بعد از بهبودی از به دنیا آوردن بچه ها، ناگهان شروع به از دست دادن سلامتی خود کرد، هرچند که از لحاظ بدنی و فیزیکی سالم بود.

 

دامپزشکان احساس کردند که از دست دادن بچه ها باعث افسردگی ماده ببر شده است و تصمیم گرفتند که بچه های یک ببر دیگر را به او بدهند تا وضعش بهتر شود.

 

بعد از بررسی تعداد زیادی باغ وحش های دیگر، پی بردند که متآسفانه هیچ ببر نوزادی با سن مناسب وجود ندارد که به ببر مادر عزادار بدهند.

 

کلاه گشاد بر سر ببر مادر

 

دامپزشکان تصمیم گرفتند که کاری کنند که قبلاً در هیچ باغ وحشی انجام نشده بود و با توجه به اینکه گاهی اوقات یک نوع حیوان سرپرستی نوع دیگری حیوان را قبول می کند به دنبال نوزادن گونه ای دیگر پرداختند.

 

تنها نوزادانی که سریع در دسترس بودند، بچه خوکهایی نوزادی بودند که در حال گرفته شدن از شیر مادر بودند بنابراین مسئولان باغ وحش و دامپزشکان بچه خوکها را در پوست ببر پیچیدند و در کنار ببر ماده قرار دادند .

 

آیا ببر ماده آنها را به فرزندی قبول کرد یا بچه خوکها را تکه پاره کرد در عکسها به وضوح می توان قضاوت کرد./خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
توله ببرهای ناز ببر در حیات وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقل قول عجیب امام جمعه سیاهکل از احمد خمینی: اگر رهبری بفرمایند سر بچه ات را ببر، می برم!



نقل قول امام جمعه سیاهکل از احمد خمینی , احمد خمینی

نقل قول عجیب امام جمعه سیاهکل از احمد خمینی: اگر رهبری بفرمایند سر بچه ات را ببر، می برم!

خطیب جمعه سیاهکل گفت : مرحوم سید احمد خمینی گفته است که «اگر مقام معظم رهبری بفرمایند که سر بچه ات را ببر من این کار را انجام می دهم» و معنی این جمله این است که ایشان نماینده برحق امام زمان (عج) در زمان غیبت هستند و سخن ایشان سخن خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل در خطبه های این هفته ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، کارکنان این نیرو را خدمتگذارترین قشر خطاب کرد و گفت : کارکنان نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی زحمت می کشند و با فداکاری خود از مردم در برابر نا هنجاریها دفاع می کنند و موجب امنیت ما هستند.

وی تصریح کرد : به در پیش بودن روز عرفات و عید قربان اشاره کرد و گفت : در روز قربان خداوند حضرت ابراهیم را امتحان کرد و پس از قبولی ایشان ، پروردگار یک گوسفند برای قربانی به نزد وی فرستاد.

خطیب جمعه سیاهکل افزود : مرحوم سید احمد خمینی گفته است که «اگر مقام معظم رهبری بفرمایند که سر بچه ات را ببر من این کار را انجام می دهم» و معنی این جمله این است که ایشان نماینده برحق امام زمان (عج) در زمان غیبت هستند و سخن ایشان سخن خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با تأکید بر این مطلب که حضرت آیت الله خامنه ای بزرگترین افتخار برای جهان اسلام و شیعه هستند اظهار داشت : علمای عربستان ، قطر ، الازهر از افرادی که در کودتای مصر حضور داشتند حمایت می کنند اما علمایی همچون امام خمینی (ره) ، امام خامنه ای (مدظله العالی) و سید حسن نصرالله همواره به دنبال حق هستند.

وی خاطرنشان کرد : می بایست به فرموده مقام معظم رهبری از رئیس جمهور حمایت کرد تا آقای روحانی بتوانند به مسائل کشور رسیدگی و مشکلات مردم را برطرف کنند.

امام جمعه سیاهکل روز یکشنبه هفتم ذی حجه شهادت امام باقر (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت : باقر به معنای شکافنده علوم است و در زمان ایشان شرایط به نحوی مطلوب بود که توانستند یک حرکت بزرگ علمی به راه بیاندازند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی ادامه داد : این امام بزرگوار از ضعف بنی امیه استفاده کرد و شاگردان زیادی را تربیت کرد و پس از ایشان نیز فرزندش امام صادق (ع) راه این بزرگوار را ادامه داد./انتخاب