اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاه بوقی بر سر کارکنان تنبل!


این تنبیه موثر بود و اجرای آن به مساله ای عادی میان کارکنان این موسسه کشتار و فرآوری گوشت بوقلمون تبدیل شده بود.

جام جم آنلاین: این تنبیه موثر بود و اجرای آن به مساله ای عادی میان کارکنان این موسسه کشتار و فرآوری گوشت بوقلمون تبدیل شده بود.

 سرکارگر یک موسسه در مونکوتان فرانسه شیوه ای حیرت آور برای تنبیه کارکنان تنبل خود داشت. او آنها را مجبور می کرد کلاه بوقی بلاهت بر سر بگذارند.

به گزارش آر تی ال، سرکارگر یک موسسه کشتار و فرآوری گوشت بوقلمون کارکنان که تنبلی کرده یا کاری را اشتباه انجام می دادند به شیوه ای حیرت آور تنبیه می کرد.

او آنها را جریمه نکرده و از دستمزدشان کم نمی کرد بلکه آنها را مجبور می کرد برای چند روز کلاه بوقی بلاهت را در محوطه کارخانه بر سر بگذارند. روشی عجیب برای ایجاد انگیزه در کارکنان.

این تنبیه موثر بود و اجرای آن به مساله ای عادی میان کارکنان این موسسه کشتار و فرآوری گوشت بوقلمون تبدیل شده بود.

تا اینکه ماجرای این تنبیه ابتکاری به بیرون از محوطه موسسه درز کرد. پس از انتشار ماجرای کلاه بوقی بلاهت مدیریت این موسسه واقع در شهر مونکوتان فرانسه تحقیقاتی را در این باره آغاز کرد.

مدیریت اعلام کرد که از این تنبیه بی خبر بوده و آن راغیر قابل توجیه دانست. پنج ماه بعد، سرکارگر مبتکر کلاه بوقی بلاهت به دستور مدیریت این موسسه تنبیه شد. البته او نباید کلاه ابداعی اش را بر سر بگذارد بلکه تنبیه اش کسر حقوق و عزل از مقام سرکارگری است.


ویدیو مرتبط :
سرطان خون کودکان(کلاه بوقی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلاه بوقی بر سر كاركنان تنبل



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

كلاه بوقی بر سر كاركنان تنبل

سركارگر یك موسسه در مونكوتان فرانسه شیوه ای حیرت آور برای تنبیه كاركنان تنبل خود داشت. او آنها را مجبور می كرد كلاه بوقی بلاهت بر سر بگذارند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از RTL ، سركارگر یك موسسه كشتار و فرآوری گوشت بوقلمون كاركنان كه تنبلی كرده یا كاری را اشتباه انجام می دادند به شیوه ای حیرت آور تنبیه می كرد.

او آنها را جریمه نكرده و از دستمزدشان كم نمی كرد بلكه آنها را مجبور می كرد برای چند روز كلاه بوقی بلاهت را در محوطه كارخانه بر سر بگذارند. روشی عجیب برای ایجاد انگیزه در كاركنان.

این تنبیه موثر بود و اجرای آن  به مساله ای عادی میان كاركنان این موسسه كشتار و فرآوری گوشت بوقلمون تبدیل شده بود.

تا اینكه ماجرای این تنبیه ابتكاری به بیرون از محوطه موسسه درز كرد. پس از انتشار ماجرای كلاه بوقی بلاهت مدیریت این موسسه واقع در شهر مونكوتان فرانسه تحقیقاتی را در این باره آغاز كرد.

مدیریت اعلام كرد كه از این تنبیه بی خبر بوده و آن راغیر قابل توجیه دانست. پنج ماه بعد، سركارگر مبتكر كلاه بوقی بلاهت به دستور مدیریت این موسسه تنبیه شد. البته او نباید كلاه ابداعی اش را بر سر بگذارد بلكه تنبیه اش كسر حقوق و عزل از مقام سركارگری است./جام جم آنلاین