اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهی که از شما عکس سلفی می گیرد!+تصاویر



اخبار گوناگون-  کلاهی که از شما عکس سلفی می گیرد!+تصاویر

جوان 20 ساله روش تازه در گرفتن عکس سلفی به دنیا معرفی نموده است.

جوان 20 ساله روش تازه در گرفتن عکس سلفی به دنیا معرفی نموده است.وی با استفاده از کلاه لبه بلند و تجهیز ان به گوشی تبلت این امکان را به افراد می دهد از زوایای مختلف بهترین عکس سلفی را از خود بگیرند.در واقع "کلاه سلفی"قابلیت چرخش 360 درجه دارد و افراد می توانند انرا در بهترین پوزیشن قرار داده و تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند.آقای کریستین کووان سان لوئیس با همکاری شرکت فن اوری تایوانی این کلاه را اختراع نموده است.به گزارش دیلی خبر این کلاه همچنین مجهز به نرم افزارهای مخصوص بوده و افراد می توانند هنگام تهیه عکس انرا با استفاده از فیس بوک و انستگرام با سایر کاربران فضای مجازی به اشتراک بگذارند.قیمت ان 599 پوند می باشد.قبلا هنرمندانی همچون لیدی گاگا و ریتا اورا مشابه کلاه به سر کرده اند.
 

اخبار,اخبار گوناگون,کلاهی که از شما عکس سلفی می گیرد

 

اخبار,اخبار گوناگون,کلاهی که از شما عکس سلفی می گیرد

 

اخبار,اخبار گوناگون,کلاهی که از شما عکس سلفی می گیرد

اخبار گوناگون - دیلی خبر


ویدیو مرتبط :
سلفی را با شتر تجربه کنید + تصاویر !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کدام ستاره زیباروی هالیوودی عاشق عکس های سلفی است؟! +تصاویر



اخبار فرهنگی - کدام ستاره زیباروی هالیوودی عاشق عکس های سلفی است؟! +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز : " میراندا کر " نامی آشنا در صنعت مد و یکی از زیباترین مدل های دنیا فعال در زمینه تبلیغات لباس زیر و لباس خواب است. او اکنون با برندهای معتبری چون آدیداس، ریبوک و اخیرا برند مطرح " اچ ن بی " سوئد قرارداد دارد.

اخبار ,اخبار فرهنگی میراندا کر

 

این مدل 30 ساله استرالیایی که چند ماهی است از همسرش جدا شده است علاقه شدیدی به عکسهای سلفی دارد. اگرچه وی در تصاویر بی شمار تبلیغاتی حضور دارد اما هر زمان بتواند با تلفن همراهش از خود عکس سلفی تهیه میکند.

 

او زمانی عنوان زیباترین و جذابترین زن دنیا را به خود اختصاص داده بود ."میراندا کر" مدت دو سال همسر " اورلاندو بلوم " ستاره مطرح سینمای هالیوود بود که چندی پیش رسما از وی جدا شدو سرپرستی پسرش را به عهده گرفت. 

 

اخبار ,اخبار فرهنگی میراندا کر

 

اخبار ,اخبار فرهنگی میراندا کر

 

اخبار ,اخبار فرهنگی میراندا کر

اخبار فرهنگی - پرداد