اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی پیش فروش خودرو دستگیر شد



اخبار حوادث - کلاهبردار ۲۰ میلیاردی پیش فروش خودرو دستگیر شد

فردی که تحت عنوان نمایندگی یکی از گروه های خودروسازی با پیش فروش خودرو ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول 7 فقره مرجوعه قضایی مبنی بر پیش فروش خودرو سنگین faw در یکی از نمایندگی های فروش و عدم تحویل در موعد مقرر، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته وی در تحقیقات مشخص شد فرد مؤنثی با تأسیس شرکت منتسب به یکی از گروه های خودروسازی و با سوء استفاده از بنرهای تبلیغاتی فروش خودروی گروه مذکور در قبال دریافت 2 میلیارد و و 560 میلیون ریال از هرکدام از شکات خودروهای سنگین faw و دیگر خودروهای سبک پیش فروش نموده و مالباختگان هم به تصور اینکه با نمایندگی گروه یاد شده قرارداد می بندند اقدام به عقد قرارداد کرده اند غافل از اینکه شرکت مذکور تا پایان سال 92 معتبر بوده و به دلیل کم کاری و یک سری تخلفات در سال جاری سلب امتیاز شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که متهم به منظور فرار از چنگال قانون متواری شده بود با تلاش شبانه روزی مأموران و انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت و در جریان یک مورد عملیات دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ یاری خاطرنشان کرد: با اقرار صریح متهم به ارتکاب این عمل مجرمانه و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با صدور قرار 3 میلیارد ریالی به زندان مرکزی شهرکرد تحویل شد.

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کلاهبردار میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبردار بین المللی در جزیره کیش دستگیر شد/ فروش میلیاردی اموال مردم در کشور همسایه



اخبار,اخبار حوادث ,كلاهبرداری

فرمانده انتظامی ویژه كیش در گفتگویی با خبرنگار ما از دستگیری كلاهبردار بین المللی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسین دهكی" با اعلام این خبر گفت: در پی وصول نیابت قضائی از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 30 امور بین الملل تهران،  مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم به هویت معلوم كه اقدام به كلاهبرداری و فروش مال غیر بالغ بر 15 میلیارد ریال در یكی از كشورهای همسایه كشورمان کرد بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
دهكی افزود: از آنجائیكه تعداد زیادی از مالباختگان در این خصوص از متهم شكایت كرده و پیگیر پرونده بودند، موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

این مقام انتظامی اضافه كرد: با اقدامات پلیسی و پیگیری های كارآگاهان پلیس آگاهی محل اختفای متهم در یكی از شهرك های مسكونی كیش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ویژه كیش در پایان خاطرنشان ساخت: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی، متهم در منزل خود غافلگیر و دستگیر و پرونده در این خصوص تشكیل و تحویل مقام قضائی شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران