اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبرداری با وعده مسکن مهر پرند!



فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با وعده اعطای مسکن مهر اقدام به کلاهبرداری از 12 تن از شهروندان کرده بود. سرهنگ جعفر علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی ، مأموران کلانتری پرند رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران اظهار کرد:‌ مأموران پلیس پس از تحقیق و بررسی از شاکی متوجه شدند که این فرد در سال 91 یک واحد آپارتمان خریداری کرده و شرکت مسکن مهر متعهد شده که یک سال بعد واحد را تحویل وی دهد، اما هیچ اقدامی برای تحویل واحد انجام نشده و در نهایت واحد مسکونی به نام فرد دیگری جانمایی شده است.

علیزاده با بیان اینکه مأموران پلیس مشخصات فرد کلاهبردار را از شاکی گرفته و تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری وی را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی و تشکیل یک تیم عملیاتی به محل کار وی اعزام و متهم به هویت معلوم را دستگیر کردند و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به بازجویی‌های پلیس از این متهم خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و به 12 فقره کلاهبرداری به همین شیوه در شهر پرند اعتراف کرد.

به گفته وی متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سری به واحدهای مسکن مهر پرند بزنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری 11 میلیاردی با وعده مسکن مهر



اخبار حوادث - کلاهبرداری 11 میلیاردی با وعده مسکن مهر

کلاهبردار 11 میلیاردی در پوشش نماینده مسکن مهر به دام افتاد.

این مرد با مشخصات جعلی و در نقش نماینده مسکن مهر در پرند شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از 50 متقاضی مسکن مهر کلاهبرداری کرده بود. 
سرهنگ «جعفر علیزاده»گفت: مأموران کلانتری 17شهر پرند در جریان این کلاهبرداری قرار گرفتند و مأموران پلیس پس از اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مرد شیاد شده و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در پرند دستگیر کردند و در بازرسی از خانه‌اش 50مبایعه‌نامه به ارزش ریالی 10 میلیارد و 996میلیون کشف شد.


سرهنگ علیزاده ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد همه پول را از فروش واحدهای آپارتمانی در پروژه 160واحدی و 300واحدی شرکت‌های مسکن مهر پرند کلاهبرداری کرده و تاکنون با تنظیم 50 مبایعه‌نامه به ارزش 11میلیارد ریال از متقاضیان خرید واحدهای مسکن مهر کلاهبرداری کرده است.
 

اخبار حوادث - روزنامه ایران