اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاس اجباری برای مدیران ارشد و میانی و کارمندان



اخبار,اخباراجتماعی ,دولت الکترونیک

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر  به همه وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی، اعلام شده است که با توجه به ضرورت اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، همه مدیران ارشد دولتی، مدیران میانی و عموم کارمندان دولت باید دوره های مربوط به فناوری اطلاعات را طی کنند.

بر اساس این ابلاغیه، عموم کارمندان باید 52 ساعت دوره آموزشی را با موفقیت طی کنند که آشنایی با فضای سایبری، شناخت انواع تهدیدات سایبری و آشنایی با پلیس فتا از جمله این کلاس ها خواهد بود.


 اخباراجتماعی  -  خراسان 
 


ویدیو مرتبط :
استعداد مدیران در حفظ کارمندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزل مدیران ارشد فدراسیون فوتبال پس از جام ملت ها!



عزل مدیران ارشد فدراسیون فوتبال پس از جام ملت ها!

 

اگرچه چند روزی از برگزاری انتخابات اتحادیه فوتبال گذشته، اما حواشی این انتخابات بحث برانگیز کماکان ادامه دارد؛ تا جایی که این بار مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به بیان مطالبی پرداخت که خواندنش خالی از لطف نیست.

 

اهم صحبت های مهدی دادرس در ادامه می آید:

* انتخابات اتحادیه فوتبال در سلامت کامل برگزار نشد. من نمی گویم در شمارش آرا تقلب شده، اما روند برگزاری انتخابات به شکلی بود که باید سردار عزیز محمدی به ریاست می رسید.

* به خیلی از باشگاه اعلام نشده بود که مهدی دادرس هم کاندید است؛ تا جایی که آقای نواصرزاده که نماینده باشگاه فولاد خوزستان بود، در پایان انتخابات به من گفت: "اگر می دانستم کاندید شده اید، حتما به شما رای می دادم."

* خیلی از باشگاه هایی که در لیست نفرات خود مشکلی داشتند و عزیزمحمدی می توانست از آنها ایراد بگیرد، به رییس سازمان لیگ رای دادند تا او حداقل تا پایان این فصل کاری به آنها نداشته باشد!

* ریاست سازمان لیگ از آن دسته پست های مهم فوتبال ماست. عزیز محمدی در شرایطی که این پست را در اختیار دارد، نباید می آمد رییس اتحادیه فوتبال هم می شد که به نظرم سمت بسیار کوچکی در قیاس با ریاست سازمان لیگ است.

* من هم مثل برخی دیگر از اهالی فوتبال شنیده ام که اگر خدایی ناکرده در جام ملت های آسیا نتیجه نگیریم، تمام مسوولان فدراسیون فوتبال به گونه ای عزل می شوند که کار به دخالت فیفا کشیده نشود. بر همین اساس عزیز محمدی ریاست اتحادیه فوتبال را برعهده گرفت تا پس از جدایی از فدراسیون فوتبال باز هم یک سمت مهم داشته باشد.../برنا