اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلارنس سیدورف سرمربی میلان می شود


بعد از اخراج ماسیمیلیانو الگری از نیمکت میلان، سیدورف به اصلی ترین گزینه جانشینی او تبدیل شده و اکنون رسانه های ایتالیایی اعلام کردند او پنجشنبه رسما سرمربی جدیدی روسونری ها می شود.

خبرگزاری مهر: بعد از اخراج ماسیمیلیانو الگری از نیمکت میلان، سیدورف به اصلی ترین گزینه جانشینی او تبدیل شده و اکنون رسانه های ایتالیایی اعلام کردند او پنجشنبه رسما سرمربی جدیدی روسونری ها می شود.

به گزارش رسانه های ایتالیا کلارنس سیدورف که هم اکنون بازیکن بوتافوگو برزیل است پنجشنبه وارد میلان می شود. این در حالی است که سیدورف پیش از این هیچ تجربه در زمینه مربیگری ندارد.

الگری 24 ساعت بعد از شکست 4 بر 3 میلان مقابل ساسولو از کار برکنار شد. میلان در این فصل تنها 5 پیروزی کسب کرده است و از 19 بازی با 22 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. آنها 20 امتیاز با ناپولی که در جایگاه سوم قرار دارد و سهمیه لیگ قهرمانان را هم اکنون در اختیار دارد فاصله دارند.


ویدیو مرتبط :
کلارنس سیدورف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدورف، سرمربی میلان شد +عکس


باشگاه میلان به طور رسمی کلارنس سیدروف را به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

ایسنا: میلان در فصل جاری رقابت‌های سری A نتایج ضعیفی کسب کرد و این هفته‌ با شکست چهار بر سه از تیم ساسولو در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ماسیمیلیانو آلگری ، سرمربی خود کند.

باشگاه میلان سرانجام کلارنس سیدورف ، بازیکن سابق خود برای هدایت این تیم به توافق رسید و از این به بعد این هافبک هلندی روی نیمکت مربیگری میلان خواهد نشست.

سیدورف تاکنون سابقه مربیگری نداشته است و در سال 2002 پس از سال‌ها حضور در تیم میلان به بوتافوگو برزیل پیوست.

قرارداد کلارنس سیدورف با باشگاه میلان دو ساله است و قرار است او تا سال 2016 هدایت روسونری را بر عهده داشته باشد.



سیدورف پس از معرفی به عنوان سرمربی جدید میلان گفت: اخراج آلگری در انتخاب من به عنوان سرمربی میلان تاثیرگذار بود. آدریانو گالیانی روز دوشنبه با من تماس گرفت و ما هم خیلی زود به توافق رسیدیم. در واقع نمی توانستم پس از 10 سال حضور در میلان به پیشنهاد مربیگری این تیم جواب رد بدهم. فردا به میلان سفر خواهم کرد تا در کنفرانس خبری باشگاه حضور داشته باشم.

سیدورف در ادامه گفت: من چالش‌ها و موقعیت‌های جدید را در زندگی ورزشی ام دوست دارم. مربیگری‌ در میلان چالش‌ دیگری در زندگی ورزشی‌ من خواهد بود. تصمیمم برای حضور در تیم میلان به عنوان سرمربی تصمیم ساده‌ای نبود، اما فکر می‌کنم که تصمیم خوبی گرفتم‌. وقتی به فرزندانم گفتم که قرار است برای مربیگری به میلان بازگردم آنها همگی ساکت بودند و مخالفتی با حضور من در میلان نکردند.

هافبک هلندی سابق میلان درباره سیستمش در این تیم ، گفت: هنوز نمی‌دانم از چه سیستمی در تیم میلان استفاده خواهم کرد. من با هفت تن از بازیکنان فعلی تیم میلان هم بازی بودم و این می‌تواند به من کمک کند. از این که این فرصت به من رسید تا بتوانم در باشگاه محبوبم کار کنم خیلی خوشحال هستم و امیدوارم میلان را از این وضعیت بحران خارج کنم.